کد خبر : 99439
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
-

دست پر تلویزیون با سریال‌های متنوع نوروزی/ جذاب‌ها تکرار می‌شوند

دست پر تلویزیون با سریال‌های متنوع نوروزی/ جذاب‌ها تکرار می‌شوند
 برای ایام تعطیلات نوروزی در شبکه‌های تلویزیون سریال‌های مختلفی تدارک دیده شده که برخی از این آثار با توجه به جذابیت و اقبال عمومی فصل‌های جدیدی از مجموعه‌ها آماده نمایش شده است.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از ایرنا، با نزدیک شدن به ایام نوروز رسانه ملی برنامه‌های نمایشی خود را معرفی کرد. امسال با توجه به ایام پر فیض رمضان بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ صدا و سیما تلاش کرده تا علاوه بر سریال‌های مفرح و خانوادگی به مضامین مذهبی نیز توجه کند. سریال‌های زیرخاکی، خداداد، دردسرهای شیرین و نجلا۲ مهمان خانه‌های مردم در این ایام هستند.

شبکه یک، زیرخاکی

این روزها گروه تولید سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان در حال آماده سازی این مجموعه برای پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما هستند تا این مجموعه که در مرکز سیما فیلم تولید شده است، اوقات مفرحی را برای بیننده فراهم آورد.

مجموعه‌ای که در هر بار پخش توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند.  این اثر با نگاهی طنز به وقایع تاریخ معاصر می‌ پردازد. فصل دوم زیرخاکی با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان با فصل تازه، ادامه ماجراهای فریبرز باغمیشه را دنبال می‌‍کنند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی به ایفای نقش می‌پردازند.

 شبکه دو؛ خداداد 

سریال نوروزی شبکه دو خداداد کاری خانوادگی با مضمون کمدی از شبکه دو پخش می شود. علی غفاری که تجربه ساخت سری جدید بچه مهندس را در کارنامه دارد به همراه سعید سعدی تهیه‌کننده سریال، خداداد را جلوی دوربین برده است.

در این مجموعه با موضوع طنز رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری ایفای نقش می کنند.

خداداد محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است.

 

دست پر تلویزیون با سریال‌های متنوع نوروزی/ جذاب‌ها تکرار می‌شوند

شبکه سه، نجلا ۲ 

شبکه سه سیما مجموعه نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور را برای پخش در ایام نوروز آماده می کند. این سریال با توجه به ایام ماه مبارک رمضان که بلافاصله بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می شود برای پخش آماده می شود. این سریال مضمونی مذهبی دارد و برای ایام عید و رمضان مناسب است.

تصویربرداری فصل دوم سریال نجلا که توسط سعید سعدی تهیه می‌شود، از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

با توجه به تنوع در نظر گرفته شده سریال‌ها برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۱ پیش بینی می‌شود که تلویزیون در جذب مخاطب و راضی نگه داشتن سلیقه‌های مختلف موفق عمل کند.

شبکه پنج، دردسرهای شیرین

شبکه پنج سیما در حال آماده سازی ساخت سریال تلویزیونی دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق‌ است تا برای پخش از آنتن نوروزی ۱۴۰۱ آماده شود.

این سریال با حضور پوریا پورسرخ و مریم مومن قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبرو می شوند. در کشاکش این چالش‌ ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌ دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده …

سیدعلی‌اکبر محمودی مهریزی تهیه‌کنندگی مجموعه را عهده دار است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.