کد خبر : 143728
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
-

دستگیری اراذل و اوباش‌های فراری منطقه نبرد تهران

دستگیری اراذل و اوباش‌های فراری منطقه نبرد تهران
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش فراری با عملیات‌های پلیسی مأموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: پرونده‌ای مبنی بر شرارت و قدرت نمایی ۶ شرور سابقه دار به پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران ارجاع شد.

وی عنوان داشت: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت، ۶ اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از سلاح سرد در منطقه نبرد و شوش قدرت‌نمایی کرده‌اند و بلافاصله از محل متواری و زندگی مخفیانه آغاز کرده‌اند.

این مقام انتظامی به رصدهای اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان با تلاش مأموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات پلیس تهران اشاره کرد و گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم هر ۶ شرور که با قدرت نمایی با سلاح در سرد در منطقه نبرد و شوش موجب بی نظمی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.