کد خبر : 25357
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
-

دستور رئیس قوه قضائیه در جهت بازگرداندن مفسدین متواری

دستور رئیس قوه قضائیه در جهت بازگرداندن مفسدین متواری
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه چرا برخی از کشورهای غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده‎اند؟ گفت: یکی از مصادیق بی‌عدالتی و ظلم‌های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی است.

به گزارش سورپرس؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه در دستوری به دادستان کل کشور و معاون بین‌الملل قوه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج ازکشور اظهار داشت: کسانی که درمعرض اتهامند خود را تسلیم عدالت کنند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه چرا برخی از کشورهای غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده اند؟ گفت: یکی از مصادیق بی‌عدالتی و ظلم‌های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی و پول‌های حرام آنها توسط برخی از کشورهای مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است.

رئیس قوه قضائیه در واکنش به گزارش دادستان کل کشور درخصوص خبرسرقت اطلاعات کاربران یکی از اپراتورهای تلفن همراه افزود: دارندگان اطلاعات کاربران درفضای مجازی نسبت به تامین امنیت و صیانت از اطلاعات مردم و حفظ حریم خصوصی آنها مسئولند؛ صیانت از حریم خصوصی مردم درفضای مجازی به عنوان یک حق عامه توسط دادستان کل کشور پیگیری شود.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.