کد خبر : 92871
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
-

دستورالعمل امتحانات دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

دستورالعمل امتحانات دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با ابلاغ دستورالعملی به دانشکده‌ها، نحوه برگزاری امتحانات را ابلاغ کرد.

به گزارش سورپرس به نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، افشین حراجی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، با ابلاغ دستورالعملی به دانشکده‌های زیرمجموعه اعلام کرد: آزمون‌ها برای دانشجویان رشته‌های تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری و برای رشته‌های دکتری حرفه‌ای، کارشناسی و کاردانی به‌صورت مجازی است و در صورت صلاحدید رئیس دانشکده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌ریزی‌های لازم و تسهیلات در نظر گرفته شده بخشی از آزمون‌ها می‌تواند به‌صورت حضوری برگزار شود.

همچنین آزمون دروس عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و آزمون دروس برای دانشجویان دوره‌های انترنی و استاژری به‌صورت حضوری است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی دانشجویان در هر درس به‌صورت مستمر و تکوینی، در طول نیمسال تحصیلی انجام می‌شود و با توجه به رویکرد فعالیت محور در آموزش مجازی قسمت عمده‌ای از نمره باید به فعالیت‌های مستمر دانشجو در طول نیمسال تحصیلی اختصاص یابد.

حراجی افزود: شرکت در آزمون برای دانشجویان الزامی است و در صورت عدم شرکت در آزمون‌های پایانی وضعیت درس برای دانشجو غیبت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.