کد خبر : 43430
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
-

در کتابخانه علامه طباطبایی نویسنده شو!

در کتابخانه علامه طباطبایی نویسنده شو!
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگسرای کار و تعاون به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و شناسایی استعدادهای بالقوه در میان کودکان ونوجوانان کارگاه آموزشی "نویسنده شو" را برگزار می کند.

به گزارش  سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون ، داوود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افرود؛ نوشتن مکمل و پیش نیازی است برای درست اندیشیدن، و همچنین برای جمع آوری تجربه های ذهنی و ترکیب آن ها، کودک باید بتواند بنویسد.

وی گفت: در واقع نوشتن به شخصیت کودک اندیشه می بخشد، اندیشه او را پویا می کند و شخصیتش را مشکل می دهد.

حشمتی گفت: این برنامه به همت کتابخانه علامه طباطبایی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدارس دوره اول دبیرستان منطقه در قالب مسابقه برگزار می شود.

وی همچنین گفت: در این برنامه کاربرگ های مخصوص مسابقه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و هریک از مخاطبان می توانند داستان ها و یا نوشته های خود تا تاریخ ۲۸آبان ماه برای کتابخانه از طریق ایمیل allamelib@gmail.com ارسال نمایند . در پایان پس از بررسی آثار رسیده به تعدادی از نفرات برتر جوایزی تقدیم خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای دانلود کاربرگ مسابقه به سایت kar.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۴۶۹۴۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.