کد خبر : 108270
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
-

خیرین مسکن‌ساز کجایند؟/۲۴ قطعه زمینی که از دست معلولان گچسارانی می‌رود

خیرین مسکن‌ساز کجایند؟/۲۴ قطعه زمینی که از دست معلولان گچسارانی می‌رود
در استان کهگیلویه و بویراحمد خانوارهای چند معلولی زیادی وجود دارد که از کمترین امکانات زندگی برخوردار بوده و بسیاری از آنان مسکن و سرپناه ندارند و باید خیرین به کمک آن‌ها بشتابند.

به گزارش سورپرس، در روزگاران سخت معیشتی خانواده‌های دارای معلول بیش از همه با مشکل مواجه هستند آن‌ها علاوه بر مشکلات معیشتی و تامین مایحتاج زندگی با معضل مسکن و سرپناه نیز مبارزه می‌کنند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد خانوارهای چند معلولی زیادی وجود دارد که از کمترین امکانات زندگی برخوردار بوده و بسیاری از آنان مسکن و سرپناه ندارند.

اینجا به خودی‌ خود استانی محروم است که بسیاری از خانواده‌ها و جوانان صاحب شغل نیستند و بیکاری در میان آنها موج می زند و مشکل مسکن بیش از هر چیز دیگر آزار دهنده بوده و این مشکل برای خانواده‌های دارای معلول سخت و طاقت فرساتر است.

در یکی از نشست های اداری مسئولان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوعی اشاره کردند که در نوع خود قابل تامل بوده و می‌بایست خیرین و نیکوکاران وارد عمل شوند.

آنها به موضوع زمین‌های واگذاری به خانواده‌های دو معلول به خصوص در شهرستان گچساران اشاره کردند.

این مسئول گفت: ۲۴ قطعه زمین با همکاری راه و شهرسازی و خیرین مسکن ساز به خانواده‌های دو معلول به بالا در این شهرستان واگذار شده که برخی کارهای اداری نیز انجام شده و تفاهم نامه نیز منعقد شده است.

در این نشست عنوان شد که راه و شهرسازی می‌گوید اگر هر چه زودتر این خانه ها ساخته نشود زمین های مربوط به معلولان از دست آنها خارج خواهد شد که باید مسئولان و همچنین خیرین مسکن‌ساز در این زمینه به یاری معلولان گچسارانی بشتابند.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.