کد خبر : 104643
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
-

خیابان گلبهار در محله فرحزاد احداث شد

خیابان گلبهار در محله فرحزاد احداث شد
شهردار منطقه 2 تهران  گفت: به منظور سهولت در تردد شهروندان و کاهش ترافیک خیابان فرحزاد، خیابان گلبهار به عنوان دومین معبر دسترسی به محله فرحزاد احداث شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: محدوده گردشگری فرحزاد و وجود رستورانها حجم تردد را دراین محدوده موجب شده است که علاوه بر مشکلات ترافیکی در محل، بر ترافیک بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: برهمین اساس به منظور سهولت دسترسی اهالی محله فرحزاد به خیابان های گلپاد، امامزاده داود و میدان تره بار جدید خیابان گلبهار با توجه به طرح تفصیلی وطرح مطالعاتی ترافیک در حال احداث است.

صالحی ادامه داد: با تکمیل خیابان گلبهار به عنوان معبر دوم دسترسی به محله فرحزاد از بزرگراه یادگار امام، بار ترافیکی خیابان فرحزادی هم کاهش خواهدیافت.

 

وی یادآور شد: این معبر به طول ۱۲۰ متر و عرض ۱۳ متر است و در حال حاضر جدول کشی و احداث نهر انجام و عملیات پیاده روسازی معبر در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۲روان سازی تردد، کاهش زمان سفرهای شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و درنهایت ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی در محله فرحزاد را از اهداف اجرای این طرح عمرانی برشمرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.