کد خبر : 131511
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
-

خلبان دیوانه در آسمان+ عکس

خلبان دیوانه در آسمان+ عکس
خلبانی برای بالا بردن تعداد مخاطبانش در یوتیوب، عمدا هواپیمای خود را سرنگون کرد. او احتمالا با ۲۰ سال حبس مواجه خواهد شد.

به گزارش سورپرس؛ ترِوِر جیکوب (Trevor Jacob)، نمونه بارز کسی است که اشتیاق او به موفقیت در شبکه‌های اجتماعی و جلب توجه تعداد بسیاری طرفدار، او را به سمت رفتارهای پرمخاطره و احمقانه هدایت کرده است. اخیرا در شبکه‌ اجتماعی یوتیوب، ویدیویی از سقوط یک هواپیمای تک‌نفره منتشر شد که بعدا خلبان مجبور شد اعتراف کند، هواپیما را به‌عمد سرنگون کرده است.

خلبان دیوانه در آسمان/ عکس

خلبان دیوانه در آسمان/ عکس

جیکوب با هواپیمای تک‌موتوره کوچک و مجهز به دوربین، از فرودگاهی در کالیفرنیا برخاست و پس از ۳۵ دقیقه پرواز،‌ با چتر نجات از هواپیما بیرون پرید و هواپیما را سرنگون کرد. تمام این اتفاق با استفاده از دوربین‌های متصل به هواپیما، فیلمبرداری شدند.

خلبان دیوانه در آسمان/ عکس

خلبان وقتی به زمین رسید، به محل سقوط هواپیما رفت و فیلم‌های گرفته‌شده با دوربین‌ها را برداشت و در شبکه اجتماعی یوتیوب به اشتراک گذاشت. ۳ میلیون نفر سقوط هواپیمای او را مشاهده کردند.

وقتی مسئولان هم این ویدیو را دیدند به نوع سقوط آن شک کردند و در بررسی‌های بیشتر، خلبان مجبور شد اعتراف کند هواپیما را به عمد سقوط داده تا بازدیدکنندگان یوتیوب خود را افزایش دهد. او قصد داشت با این کار فروش محصولی را بالا ببرد.

خلبان دیوانه در آسمان/ عکس

این خلبان به دلیل خسارتی که به هواپیما زده است و احتمال اینکه سقوط هواپیما ممکن بود، مردم را به خطر بیندازد، دستگیر شد. جیکوب با ۲۰ سال حبس مواجه است.

منبع: خبرآنلاین از  MSN

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.