کد خبر : 67795
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

خطیب زاده: به گفتگوی ظریف باید نگاه کلی داشت

خطیب زاده: به گفتگوی ظریف باید نگاه کلی داشت
سخنگوی وزارت خارجه گفت: باید به صورت کلی به گفتگوی ظریف نگاه شود و نه گزینشی
به گزارش سورپرس، خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران که به صورت آنلاین برگزار شد، درباره فایل صوتی منتشر شده از وزیر خارجه تصریح کرد: چند نکته ضروری است؛ آنچه منتشر شده مصاحبه و گفتگوی رسانه‌ای نبود؛ گفتگویی معمول و محرمانه در چارچوب دولت بوده که رئیس جمهور برای انتقال تجربیات اعضای کابینه به دولت بعد نظرشان این بود که اعضای دولت گفتگویی برای ثبت اسناد داشته باشند.
وی ادامه داد: وزارت امورخارجه در هیچ کدام از بخش‌های این فرایند نقشی نداشت. اینکه چه کسانی چگونه این کار را انجام دادند نمی‌دانیم. از دو شب قبل متوجه انتشار شدیم و دیروز به اوج خود رسید. باید به صورت کلی به گفتگوی ظریف نگاه شود و نه گزینشی. آنچه انجام می‌شود حول قوه عاقله نظام است. در این فایل درباره سردار سلیمانی مفصل با تکریم صحبت شده است.
خطیب زاده با اشاره به اینکه ذوق زدگی در برخی رسانه‌ها اتفاق افتاده است گفت:این گونه مباحث هرچند باید بررسی شود و یک امر غیر قانونی است، اما نشان می‌دهد مسئولین جمهوری اسلامی در مسائل کارشناسی بسیار پویا و شفاف هستند. البته آنچه اجرا می‌شود تصمیمات اجماعی عالیه است و هیچ کس در تحلیل و بینش مبرا از خطا نیست و ظریف هم بار‌ها این را گفته اند.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.