کد خبر : 40535
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
-

خسرو حیدری: استقلال امسال باید یک قهرمانی به هواداران بدهد

خسرو حیدری: استقلال امسال باید یک قهرمانی به هواداران بدهد
پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم باید امسال یک قهرمانی به هوادارانش هدیه بدهد.

به گزارش سورپرس، خسرو حیدری با حضور در مراسم قرعه کشی لیگ برتر و مشخص شدن برنامه استقلال گفت: فکر می‌کنم حضور من در مراسم برای استقلال بد نبود و پا قدم خوبی داشتم که این تیم در چند هفته اول در تهران بازی می‌کند. فکر می‌کنم برگزاری داربی هم در هفته هشتم بد نیست. استقلال برخی مشکلات مدیریتی دارد و وضعیتش مشخص نیست. امیدوارم با حل شدن بحث مربیگری، موضوع مدیریتی هم حل شود.

او ادامه داد: مهم این است که استقلال شروع خوبی داشته باشد. همیشه مشکل نقل‌وانتقالات در استقلال بوده و امروز هم به جای هواداران در مجلس بودیم و با مسئولان صحبت کردیم. امیدوارم کمک کنند تا استقلال به شرایط پایداری برسد و لیگ برتر را خوب شروع کند. امسال باید یک قهرمانی به هواداران بدهیم.

بازیکن سابق استقلال درباره نتیجه جلسه با مسئولان مجلس گفت: از طرف آقای دکتر قاضی‌زاده دعوت شدیم و با چندین تن از مسئولان دیدار کردیم که امیدوارم یک خروجی مناسب داشته باشد. برای اولین‌ بار بود که به مجلس رفتیم و حدود دو، سه هفته وقت دادند تا وضعیت حل شود.

این پیشکسوت درباره سرنوشت استقلال در لیگ بیستم اظهار کرد: شروع مسابقات خیلی مهم است. اینکه چند هفته هم در تهران هستیم خیلی خوب است. می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم. ما همیشه نیم فصل اول را به خاطر مشکلات‌مان از دست داده‌ایم. البته همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم اما خیلی عوامل باید دست به دست هم دهد تا به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.