کد خبر : 87207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
-

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران آب پاکی را روی دست مجلس ریخت!

خسروی: مجلس همیشه از ما گله‌مند است، چرا؟/ قانون نظام صنفی نسبت به مشاور املاک کافی نیست

خسروی: مجلس همیشه از ما گله‌مند است، چرا؟/ قانون نظام صنفی نسبت به مشاور املاک کافی نیست
از وقتی که طرح مسکن ملی صحبتش آغاز شد، رییس جمهور وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال را دارند و اگر این امر محقق بشود، بازار مسکن دچار ریزش قیمت شدیدی می شود.

به گزارش سورپرس؛ مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفتگویی رادیویی در خصوص خرید و فروش امتیاز این طرح گفت: ما سیاستگزار نیستیم بلکه پیشنهاد می دهیم و سازمان های که مربوط به پرند و پردیس بود، اطلاعاتی را از آنها داریم. گوشه ای از مسکن مهر دست ما بود. ما یک امتیاز می دهیم. این امتیاز برای هر فردی حقی ایجاد کرده و می تواند از حق خودش استفاده کند.

وی افزود: اگر می خواهد باید قانونی باشد و مثلا ما اگر یک ماه گذاشته ایم برای ثبت نام باید بگوییم که باز گذاشتیم تا ۴ سال هر کسی بخواهد می تواند به صورت وکالتی، سفته ای امتیازش را بفروشد. من الان سرپرست خانوار نیستم اما ممکن است سال بعد باشم. مثلا من این پول را الان داده ام و فرزندم بیمار شده است و این حق واگذاری ایجاد شده است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران تاکید کرد: اگر خاطرتان باشد، دولت نهم و دهم گفته بودند حق خرید و فروش مسکن مهر را ندارید، اعتراض شدید صورت گرفت و آقای آخوندی گفتند حق ایجاد شده و نباید ممانعت از حق ایجاد کرد. ما می گوییم یا مجلس یا تسهیلات.

وی در پاسخ به اینکه آیا از مجلس استفتایی صورت گرفته یا خیر، خاطرنشان کرد: آقای اقبال شاکری ماشاالله اینها را خوب می دانند و همیشه از ما گله مند هستند. ما هم از مجلس و عمران، گله مند بودیم و هستیم. چون مدتهاست که گفتیم قانون نظام صنفی نسبت به مشاور املاک کافی نیست و اگر هم دردی وجود دارد، عمل جراحی را آغاز کنید.

خسروی یادآورشد: فوری مصوبه کنید تا عمل درست انجام شود و ما اجرا کنیم. نه اینکه بیایند بگویند از مشاوران املاک ناراضی هستیم و باید ساماندهی شود.

گفتنی است، برنامه زنده «سلام، صبح بخیر» به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی سعید توکلی هر روز از ساعت ۶:۳۰ صبح روی آنتن زنده رادیو ایران قابل دریافت است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.