کد خبر : 11805
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
-

خداحافظی در نشست خبری عنوان شد؛

خروج‌ فرامرز قریبیان از سینما با «خروج»

خروج‌ فرامرز قریبیان از سینما با «خروج»
فرامرز قریبیان در نشست خبری «خروج» اعلام کرد که این آخرین فیلمش در سینما است.

به گزارش سورپرس، قریبیان اظهار کرد: من معتقدم این فیلم بهترین کار کارنامه من است. من وقتی این فیلمنامه را خواندم دوست داشتم در این هفت سال پیشنهادهای زیادی شد، از هیچ‌کدام خوشم نیامد دلم می‌خواست با کاری که دوست دارم حرفه‌ام را خاتمه دهم و وقتی این فیلمنامه را خواندم دیدیم این فرصت پیش آمده است.

وی افزود: می‌دانستم فیلم زحمت زیادی دارد فقط یک ماه تمرین تراکتورسازی کردم. بنابراین این فیلم را دوست داشتم. همکاری به دلیل زیبایی فیلمنامه ایجاد شد و بلافاصله پیشنهاد بازی را پذیرفتم.

حالا اعلام می‌کنم این آخرین فیلم من در سینما بود و دیگر خداحافظی می‌کنم چون دیگر حوصله بچه‌بازی و غرض‌ورزی مسئولان سینمایی را ندارم.

ابراهیم حاتمی‌کیا درباره اینکه آیا فیلم شما به این معناست که نظام اسلامی بعد از ۴۰ سال هنوز سازوکاری برای اعتراض مردمی ارائه نکرده است، گفت: چراکه نه؟ هنوز این مسیر را پیدا نکردیم در فرانسه این اتفاق چند ماه است رخ می‌دهد ما هنوز جایگاهی پیدا نکردیم که بر همین اساس کل نظام زیر سوال نرود که به حق هم هست وقتی می‌خواستم این فیلمنامه را شروع کنم قضیه آبان ماه پیش نیامده بود. شدت تحولات به قدری بود که مثل اصحاب کهف شده بودیم، به نظرم این مطالبه‌گری باید اتفاق بیفتد. امیدوارم با آمدن سازوکارهای پارلمانی جدید راهکار پیدا شود. که باید پاسخگو باشند خوشحالم که سهمی در این مطالبه‌گری داشته‌ام.

وی افزود:‌ این فیلم می‌توانست تلخ باشد من می‌توانستم فیلمی بسازم که از بودنمان پشیمان باشیم،‌ ولی من کشورم را دوست دارم. همه کشورشان را دوست دارند و مطالبه دارند ولی باید مسیر آن تعریف شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.