کد خبر : 137664
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
-

خداحافظی حاج‌صفی با پیراهن تیم ملی

خداحافظی حاج‌صفی با پیراهن تیم ملی
احسان حاج‌صفی قصد دارد خودش در پایان رقابت‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با پیراهن ملی خداحافظی کند.

به گزارش سورپرس؛ تیم ملی فوتبال ایران حدود چهار ماه دیگر در حالی باید در کشور قطر در جام ملت‌های آسیا رو در روی رقبای آسیایی خود قرار بگیرد که انتقاد‌ها نسبت به میانگین سنی بالای شاگردان قلعه‌نویی به اوج خود رسیده است. پیش از این تیم ملی ایران در جام جهانی به‌عنوان دومین تیم پیر این رقابت‌ها راهی قطر شده و این امر و البته نمایش پرفراز و نشیب و بعضا بحث‌برانگیز شاگردان کی‌روش در این رقابت‌ها باعث شد تا هجمه‌ها به این امر که باید سریعا در ترکیب تیم ملی دست به جوان‌گرایی زد، شدت گیرد.

این در حالی است که بعد از جام ملت‌ها امیر قلعه‌نویی جای کی‌روش را روی نیمکت تیم ملی گرفته، اما عملا همان سیاست‌ها و ترکیبی که مورد استفاده سرمربی پرتغالی بود در دوره جدید نیز ادامه پیدا کرده و در این مدت به جز یکی دو بازیکن مانند انصاری‌فرد، نسبت به جام‌جهانی اخیر بازیکنی به بهانه سن و سال بالا از دعوت دوباره به اردو‌های ملی باز نماند.

با همه این تفاسیر انتقاد‌ها نسبت به میانگین سنی بالای تیم ملی در رقابت‌های مختلف ادامه داشته و منتقدان اعتقاد دارند باید در این خصوص کادرفنی تیم ملی هرچه سریع‌تر دست به بازنگری بزند. بر همین اساس البته گمانه‌زنی‌ها نسبت به خداحافظی چند بازیکن سن و سال‌دار بعد از موعد جام ملت‌ها افزایش پیدا کرده، هرچند در غیر این صورت مطمئنا بسیاری از این نفرات با هدف جوان‌گرایی شاید دیگر به اردو دعوت نشوند. این در صورتی است که شنیده می‌شود یکی از این بازیکنان احسان حاج‌صفی است که به نظر می‌رسد برای اینکه به‌منظور جوان‌گرایی حائز شرایط حذف از تیم ملی نشود قصد دارد خودش در پایان رقابت‌های تیم ملی در جام ملت‌ها با پیراهن ملی خداحافظی کند. این بازیکن فعلا با ۱۳۰ بازی ملی در رده سوم بازیکنان با بیشترین بازی ملی بعد از جواد نکونام و علی دایی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.