کد خبر : 51994
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
-

خبرگزاری ملی لبنان از شنیده شدن صدای شلیک توپخانه در جنوب این کشور خبر داد

خبرگزاری ملی لبنان از شنیده شدن صدای شلیک توپخانه در جنوب این کشور خبر داد
خبرگزاری ملی لبنان از شنیده شدن صدای شلیک چندین گلوله توپخانه سنگین در داخل مزارع اشغالی «شبعا» واقع در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، از ساعات اولیه صبح امروز صدای شلیک گلوله‌های توپخانه سنگین از داخل مزارع اشغالی «شبعا» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که صدای شلیک این گلوله‎ها در روستای اطراف مزارع شبعا نیز شنیده شده است. بنا به این گزارش، شلیک گلوله‌های توپ به دلیل رزمایش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی در داخل مزارع اشغالی شبعا است.

این رزمایش  نظامی رژیم صهیونیستی یک روز پس از نخستین مانور نظامی مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین صورت گرفته است. «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیروز در یک نشست از آغاز یک رزمایش نظامی مشترک گروه های مقاومت فلسطین به مدت ۱۲ ساعت خبر داد و گفت که این رزمایش دفاعی نشان دهنده آمادگی بالای مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین است.

آغاز نخستین رزمایش نظامی مشترک «گروه‌های مقاومت فلسطین» در نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی را به شدت نگران و آنها را مجبور کرده که در حالت آماده باش کامل قرار گیرند. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر همزمان با قرائت بیانیه اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی، سطح آماده‌باش خود را ارتقا داده است. خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز در این باره گزارش داد که رژیم صهیونیستی سطح آماده باش در مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی با نوار غزه را افزایش داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.