کد خبر : 19418
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
-

مظاهریان اعلام کرد:

خانواده شهرداری مشتاقانه منتظر بازگشت همکاران بهبود یافته از کروناست

خانواده شهرداری مشتاقانه منتظر بازگشت همکاران بهبود یافته از کروناست
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اعلام فرآیند تعیین شده برای بازگشت به کار کارکنانی که از بیماری کرونا بهبود یافته اند گفت: مشتاقانه پذیرای همکاران خدوم مان که در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان بوده و هم اکنون بهبود یافته اند، هستیم.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان ضمن ابراز خشنودی از سلامت و مداوای همکاران بهبود یافته اظهار داشت: تعدادی از پرسنل تلاشگر ما به دلیل نوع کار در شهرداری که عمدتا در تماس گسترده با شهروندان گرامی است اواخر سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه پس از معالجه و درمان، دوره نقاهت خود را نیز طی کرده و بهبود یافته اند. هم اکنون شرایط بازگشت به محل کار برای آنان فراهم شده و شهرداری تهران با افتخار پذیرای این عزیزان است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مقررات اداری تعیین شده در خصوص صیانت از سلامت همکاران گفت: مدیران ارشد تمام بخش ها اعم از شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تهران درخواست بازگشت به کار افراد بهبودیافته از بیماری کرونا را دریافت و به شرکت شهر سالم معرفی و ارجاع نمایند.

به گفته مظاهریان، تیم های تخصصی شرکت شهر سالم مستقر در مناطق و بخشهای مختلف شهرداری تهران پس از بررسی و تایید پزشک متخصص، گواهی سلامت را برای این همکاران صادر می کنند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران افزود: همکاران بهبود یافته از کرونا با اخذ گواهی سلامت می توانند با خیال آسوده به چرخه کار بازگشته و مانند دیگر همکاران به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران بهبودیافته ای که داوطلب همکاری در زمینه اقدامات انسان دوستانه ای چون پلاسمادرمانی بیماران در حال درمان هستند، می توانند از طریق شرکت شهر سالم به سازمانها و بیمارستانهای فعال در این زمینه معرفی شوند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.