کد خبر : 139513
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
-

حملات به آرتتا: مثل سرمربی جدید با کلاس باش!

حملات به آرتتا: مثل سرمربی جدید با کلاس باش!
رفتار آرام و صحبت‌های آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، باعث شده که موجی از انتقادات علیه میکل آرتتا به راه بیفتد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، تاتنهام شب گذشته در دیداری جذاب و پر تنش با نتیجه ۱-۴ برابر چلسی شکست خورد تا صدر جدول لیگ برتر را به منچسترسیتی واگذار کرده باشد.

این اولین شکست پوستکوگلو از زمان حضورش روی نیمکت تاتنهام و در رقابت‌های لیگ برتر بود که با اخراج دو بازیکن و دخالت کمک داور ویدیویی همراه بود اما او پس از پایان این بازی هیچ اظهارنظر جنجالی‌ای نداشت.

حملات به آرتتا: مثل سرمربی جدید با کلاس باش!

او در کمال آرامش و بدون اضطراب و خشم به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد و حاضر نشد تقصیر این شکست را بر گردن داوران و اشتباهات احتمالی که در طول این بازی صورت گرفت بیاندازد.

1950680

همین موضوع باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان به مقایسه این مربی تازه وارد با آرتتا روی بیاورند و حملات شدیدی را متوجه سرمربی آرسنال کنند.

یکی از کاربران در صفحه توییترش در این باره نوشت: «واکنش امشب پوستکوگلو نسبت به تصمیمات داوری در تضاد کامل با واکنش تند آرتتا در روز شنبه بود. آرتتا مانند بچه‌ای بداخلاق، بهانه‌گیر و حق به جانب رفتار کرد. پوستکوگلو مانند رهبری باهوش و عاقل بود. من که می‌دانم دوست دارم کدام یک از این دو نفر سرمربی تیم محبوبم باشند.»

مایکل اوون در این باره اظهار داشت: «اگر همه سرمربیان به همین متانت و عاقلی بودند، فوتبال تا این حد آشفته نبود. سرمربیان مسئولیت زیادی در زمینه محافظت از این بازی دارند اما به جای آن با اظهارات غیرمنطقی باعث ایجاد تنش بین هواداران می‌شوند.»

گری نویل هم صرفا با استفاده از کلمه «کلاس» نسبت به اظهارات سرمربی تاتنهام واکنش نشان داد و به عقیده بسیاری از رسانه‌های انگلیسی به آرتتا به خاطر رفتارش طعنه زد.

 

منبع: ورزش سه

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.