کد خبر : 19820
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
-

حمایت یک خیر از معلولین گچساران

حمایت یک خیر از معلولین گچساران
یکی از خیرین گچسارانی در این روزهای کرونا وسایل رفاهی و آسایشی را خریداری و در اختیار مرکز نگهداری معلولان گچساران قرار داد.

به گزارش سورپرس، یکی از خیرین مجموعه مهراندیش گچساران با تهیه ۱۳ تشک طبی  به مبلغ ۵۷ میلیون ریال و یک دستگاه کولر گازی به مبلغ ۲۳ میلیون ریال به جهت تامین سلامت معلولان گچساران در این روزهای کرونایی این وسایل را خریداری و در اختیار مرکز نگهداری معلولان گچساران قرار داده است.

 این حقیقت را باید پذیرفت که با گذشت زمان نیازهای جامعه و قشرهای محروم و آسیب‌پذیر می‌تواند به دلایل مختلف تغییر کند و این به معنای ورود خیرین به حوزه‌های مختلف زندگی است و یکی از این حوزه‌ها که در جامعه و شرایط کنونی باید به آن توجه شود مسئله بهداشت، تامین رفاه  و مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه  است که خوشبختانه خیرین شهرستان گچساران در این راستا گام‌های موثری را برداشته‌اند.

گفتنی است، مجموعه خیریه مهراندیش گچساران  در حالی که سه سال از فعالیت آنها  در زمینه محرومیت زدایی و کمک به اقشارآسیب پذیر جامعه می‌گذرد  در این روزهای کرونایی فعالیت آنها دوچندان شده تا خدای ناکرده این اقشار در این ایام نفسگیر کمبود آنچنانی را احساس نکنند.

فعالیت مجموعه مهراندیش گچساران برکسی پوشیده نیست چرا که کمک به معلولان، شیرخوارگان، تهیه مواد غذایی برای اقشار آسیب پذیر جامعه و کارگران فصلی، تهیه البسه و تهیه لوازم التحریر مدرسه را در راس امور خود قرار داده است و این فعالیت‌ها به طور مستمر در حال انجام است.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.