کد خبر : 136073
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۸
-

حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان از باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد

حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان از باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد
سید آرش قیاسیان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس را قانونی دانست‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری سورپرس؛ باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم ‌آباد نه تنها در ذهن اهالی ورزش لرستان نامی آشنا می‌باشد بلکه در ذهن ورزشکاران و خانواده ورزش کشور یک تیم قدرتمند و مقام آور است. که در طول چهار سال اخیر با حمایت دکتر “حسین رحمتی” مالک این باشگاه و “ایرج سپهوند” مدیرعامل توانسته در سه رشته هندبال، بوکس و دومیدانی خدمات ارزنده را به ورزشکاران و ملی پوشان ارائه دهد.

پلیمر خلیج فارس با درایت کادر فنی و جذب بازیکنان طراز اول ایرانی و خارجی در هر سه رشته نامبرده همواره برای کسب مدال و عنوان قهرمانی راهی مسابقات شده است.

تیم بوکس پلمیر در رقابت های کشور در سال ۱۳۹۹ به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم دومیدانی زنان و مردان این باشگاه نیز در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز به مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور رسیدند. همچنین تیم هندبال این باشگاه نیز در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران توانست به مقام قهرمانی برسد و پس از ۲۳ سال سهمیه لیگ برتر باشگاه.های ایران را به مردم لرستان هدیه دهد و در حال حاضر نیز این تیم با جذب ورزشکاران ملی پوش و لژیونر خود را برای قهرمانی در سوپر لیگ و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند.

اما این در حالی است که تیم دومیدانی پلیمر خلیج فارس با جذب بازیکنان خارجی و طراز اول به دنبال کسب سومین قهرمانی در لیگ دومیدانی ایران در بخش زنان و مردان بود که با کج سلیقگی و لج بازی سرپرست فدراسیون دومیدانی جمهوری اسلامی ایران اقای افشین داوری اجازه حضور به پلیمر خلیج فارس خرم اباد را در مرحله نخست لیگ دومیدانی در سال ۱۴۰۲ را نداد.

سرپرست فدراسیون دومیدانی با ارسال نامه ای عنوان کرده که باشگاه پلیمر خلیج فارس بر اساس موضوع ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها فعالیتش غیر قانونی و مجوز حرفه‌ای را ندارد که همین امر باعث شد سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان استان لرستان با ارسال نامه‌ای به افشین داوری سرپرست فدراسیون دومیدانی حمایت خود را از نماینده لرستان انجام دهد و فعالیت باشگاه پلیمر را قانونی و بلامانع دانست.

البته که ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید؛ داستان لج بازی و تلافی کردن اقای داوری به چهار سال قبل بر می‌گردد زمانی که ایشان کاندیدای ریاست فدراسیون دومیدانی بودند باشگاه پلیمر به اقای صیامی رای داد و حالا اقای سرپرست به دنبال تلافی کردن شکست انتخابات دور گذشته فدراسیون می‌باشد و با این کار در تلاش است تا یکی از تیم‌های قدرتمند و حامی فدراسیون را که میزبانی های مختلفی را برعهده داشته و با قراردادهای مالی خوب از ورزشکاران حمایت کرده کنار بگذارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.