کد خبر : 25950
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
-

حمایت رئیس سازمان غذا و دارو با رویداد ملی کرونا روایت

حمایت رئیس سازمان غذا و دارو با رویداد ملی کرونا روایت
رئیس سازمان غذا و دارو، بر حمایت کامل از رویداد ملی کرونا روایت، به منظور مستندسازی اقدامات صورت گرفته در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش سورپرس؛ در دیدار مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و دبیر رویداد ملی کرونا روایت با رئیس سازمان عذا و دارو، در ابتدا دکتر کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص چرایی شکل گیری رویداد کرونا روایت و اهداف و برنامه های سازمان نظام پزشکی از ثبت و مستندسازی همه ابعاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت. کرمانپور به این نکته اشاره کرد که حوزه تامین دارو و تجهیزات پزشکی، وسائل حفاظتی و بهداشتی بخش بسیار مهمی از مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهد و باید در خصوص زحمات و تلاش‌های تمامی افراد فعال و موثر در این حوزه چه آنها که در بخش دولتی خدمت کردند و چه دیگر وزارتخانه ها، موسسات و بخش های خصوصی مستندسازی و ارائه آثار را مدنظر داشت.

سپس محمد کیاسالار به شاخه‌های مختلف رویداد کروناروایت اشاره کرد و با ارائه آمارهایی از استقبال گسترده اعضای کادر درمان، هنرمندان و نیز مردم از این رویداد ملی خبر داد.

در ادامه محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، با استقبال از در نظر گرفتن زنجیره تامین و توزیع دارو، تجهیزات پزشکی و مواد و وسایل حفاظتی در رویداد ملی کرونا روایت، به جمله ای از امام راحل که فرموده بودند: «هر جا به مشکل برخوردید به مردم مراجعه کنید و از مردم کمک بخواهید. فقط موانع را از سر راه مردم بردارید و آنها خودشان مشکلات را حل می کنند.»، اشاره کرد و گفت: سازمان‌های تامین کننده تجهیزات و وسایل این جمله امام(ره) را در زمان وقوع همه گیری کرونا سرلوحه اقدامات خود قرار دادند و اینگونه گره کور بسیاری از مشکلات کلان این حوزه باز شده است.

وی با ذکر چند مثال از اقدامات انجام شده در این حوزه متذکر شدند که ساخت آثار مستند و داستانی و مکتوب سازی اتفاقات رخ داده در این حوزه به وسیله متن و عکس بسیار ضروری است.

رئیس سازمان غذا و دارو، در نهایت با اعلام حمایت کامل از رویداد ملی کرونا روایت، افزود: با مکاتبه با معاونت های غذا و دارو در سراسر کشور، مجموعه‌های تولید کننده و پخش کننده و نهادهای موثر در تامین داروها، تجهیزات و اقلام محافظتی از آنها خواهد خواست که با حمایت از این رویداد ملی اقدامات خود در زمینه‌های مرتبط را در این رویداد ملی ثبت و مستندسازی کنند.

رویداد ملی «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» در ۱۰ بخش جداگانه برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۱۵ تیر ۹۹ فرصت دارند آثار خود را در وبسایت نظام پزشکی به نشانی irimc.org در سامانه کروناروایت ثبت کنند.

سازمان نظام پزشکی، تمامی اعضای کادر بهداشت و درمان، هنرمندان و تمام افرادی را که مواجهه با کرونا به نحوی به تجربه زیسته‌شان بدل شده است، دعوت به مشارکت در این رویداد ملی کرده است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.