کد خبر : 142071
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
-

حمایت بیرانوند از گزینه جانشینی یحیی؛ او بهترین انتخاب است!

حمایت بیرانوند از گزینه جانشینی یحیی؛ او بهترین انتخاب است!
علیرضا بیرانوند می‌گوید که به‌زعم او اوسمار ویه‌را بهترین انتخاب برای سرمربی بعدی پرسپولیس است.

به گزارش سورپرس؛ علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک پرسپولیس از اردوی تیم ملی در مورد اتفاقات سرخ‌پوشان صحبت کرد و در ابتدا گفت: الان یک اتفاقی افتاده که چندین روز است که صحبت از سرمربی خارجی است. من دوست دارم برای هواداران عزیز یک صحبتی کنم، اول فصل نیست که ما بخواهیم سرمربی خارجی بیاوریم. ما الان دو امتیاز با تیم‌های دوم و سوم فاصله داریم و شما اگر بخواهید یک سرمربی خارجی بیاورید و الان هم دنبال یک سرمربی خیلی خوب و با رزومه هستید، من سوالم از هواداران و مدیرعامل باشگاه این است که اگر شما سرمربی جدید بیاورید تا یک هفته به اردوی دبی اضافه خواهد شد؟

او با اشاره به سرمربی جدید سرخ‌پوشان اظهار داشت: اگر یک سرمربی خارجی بیاورید و نیم فصل دوم یکی دو باخت بیاورد، می‌توانید انتظار این را داشته باشید که پیشکسوتان بگویند سرمربی خارجی است و باید به او فرصت بدهیم. شما قهرمانی را از دست خواهید داد.

بیرانوند همچنین در مورد سرمربی خارجی عنوان کرد: یعنی شما عملا نگاه کنید، هر سرمربی خارجی بوده گفتید باید به او بها بدهید. شما نمی‌توانید نیم فصل دوم به سرمربی فرصت بدهید، باید به او تایم بدهید. الان هواداران پرسپولیس را برای قهرمانی می‌خواهند.

گلر پرسپولیس درباره استوری روز گذشته‌اش توضیح داد: من استوری را به‌خاطر این برای اوسمار گذاشتم بابت اینکه سرمربی را انتخاب نکردند و ممکن است سرمربی جدید اوسمار را نخواهند اما من از اوسمار تشکر کردم در روزهایی که نمی‌دانی تکلیف چیست، برای پرسپولیس تلاش می‌کنی. حالا من می‌گویم اگر قرار است اتفاقی بیفتد، شما که لیست را بر اساس لیست آقای گل‌محمدی می‌گیرید و آقای اوسمار هم که ۵۰ درصد آقای گل‌محمدی است و تیم را تمرین می‌دهد و سه بازی دوستانه داشته و تمام شخصیت تیم را می‌شناسد.

علیرضا بیرانوند در مورد اوسمار ادامه داد: خودم شخصا به‌عنوان کسی که با کادرفنی کار کردم، این را می‌گویم. حرفم این نیست که آقای اوسمار را بگذارید، می‌گویم خوبش این است که آقای اوسمار سه هفته تیم را تمرین داده و سه بازی دوستانه انجام داده و بازیکنانی هم که گرفتید با مشورت آقای اوسمار و گل‌محمدی بوده. او این بازیکنان را می‌شناسد و تیم را هم به اردو خواهد برد، پس تیم را بدهید دست این کادرفنی باشد.

حمایت بیرانوند از گزینه جانشینی یحیی؛ او بهترین انتخاب است!

وی در پایان گفت: این نظری است که من می‌دهم و شاید هواداران حرف دیگری بزنند. حالا شاید خدایی نکرده فردا تیم نتیجه نگیرد و هواداران بگویند بیرانوند تو گفتی آقای اوسمار! من می‌گویم سرمربی جدید اگر بیاید باید فرصت داشته باشد و ممکن است با چند باخت از کورس خارج شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.