کد خبر : 124894
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
-

حماسه حضور مردم در پایگاه رسانه ای رادیو ایران

حماسه حضور مردم در پایگاه رسانه ای رادیو ایران
"روز خوب پیروزی" به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای سعید توکلی و مهرناز فقیهی از رادیو ایران پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس؛ در ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» که با هدف  پوشش لحظه به لحظه حضور مردم در راهپیمایی در  با شکوه  روز ۲۲ بهمن تهیه شد، در این راستا از ظرفیت ایرانیاران، گزارشگران مراکز، گزارشگران شبکه در سطح شهر تهران، ارتباط استودیو به استودیو با مراکز و ارتباط با برنامه سازان شبکه در پایگاه محیطی در مسیر راهپیمایی، مخاطبان بهره مند شدند.

“روز خوب پیروزی” به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای سعید توکلی و مهرناز فقیهی ساعت ۹:۰۰الی ۱۲و در پایگاه رسانه ای رادیو ایران در خیایان آزادی .تقاطع استاد حبیب الهی به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و اجرای نجم الهدی و آرزو جعفریان پخش شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، بخشی زاده معاون صدا ، شاهید مظفری قائم مقام معاونت صدا، اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و محمد حسن نامی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مهمان پایگاه رسانه ای رادیو ایران بازدید و با مردم ایران عزیز گفتگو کردند.

اجرای بزرگترین همخوانی سرود ملی با شور و حال وصف ناپذیز و حضور راهپیمایی کنندگان در ساعت ۱۱.۲۲ در پایگاه رسانه ای رادیو ایران اجرا و پخش شده است.

امروز نیز برنامه «جشن حضور» با رویکرد تحلیل و بررسی ابعاد گوناگون حضور مردم در راهپیمایی در رسانه های فارسی زبان و غیر فارسی زبان به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمید رضا رضایی ساعت ۱۷:۱۰ پخش شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.