کد خبر : 125402
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
-

رئیس سازمان امور دانشجویان عنوان کرد؛

حل مشکل کمبود خوابگاهی طی ۴ سال آینده

حل مشکل کمبود خوابگاهی طی ۴ سال آینده
رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به کمبودخوابگاه دانشجویی گفت: ۲۷۰ هزار خوابگاه در دانشگاه های دولتی مورد نیاز است و در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری سورپرس، به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین کلنگ‌زنی خوابگاه خواهران دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دکتر داداش‌پور به کمبودهای خوابگاه دانشجویی در مراکز آموزش عالی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۷۰ هزار خوابگاه در دانشگاه های دولتی مورد نیاز است و در حال حاضر با کمبود ۳۵ هزار خوابگاه مواجه هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین و منابع مالی ملی و استانی در چهار سال آینده مشکل خوابگاه‌ها مرتفع شود و هیچ دانشگاهی با مشکل خوابگاه مواجه نشود.

وی همچنین در نشست اعضای هیات رئیسه و مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند، از این دانشگاه صنعتی بعنوان دانشگاه پیشرو در شرق کشور نام برد و برنامه ها و چشم انداز ترسیم شده را گامی به جلو عنوان کرد.

داداش پور حضور مدیران جوان را عامل پویایی و تحرک در این دانشگاه نام برد و خاطرنشان ساخت: جوانگرایی یکی از مولفه ها و شاخصه‌هایی است که براساس آن می توان میزان پویایی یک مجموعه را تعیین کرد و تخمین زد.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: جوانگرایی به عنوان فاکتور اصلی تداوم تحرک و استمرار آن در هر مجموعه‌ای به محسوب می‌شود و هر چه دامنه فعالیت در عرصه‌های مختلف به خصوص در محیط‌های علمی و فرهنگی بزرگ تر باشد اهمیت این تحرک و پویایی بیشتر است.

وی جوانان هر کشور را سرمایه‌های اصلی آن کشور دانست و بیان داشت: فرصت استفاده از نیروی عظیم جوانان را هیچگاه نباید کوچک شمرد و این توسعه و پیشرفت دانشگاه در یکسال اخیر نشانگر اعتماد به جوانان دانشگاهی است که بخاطر شجاعت و صراحت و پشتکار و انگیزه زیاد تحول آفرین در ساختار فیزیکی و علمی شدند.

انتهی پیام/۷۷۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.