کد خبر : 110558
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
-

حضور ۵ شناگر معلول در بازی‌های کشور‌های اسلامی

حضور ۵ شناگر معلول در بازی‌های کشور‌های اسلامی
سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان از اعزام تیم ۵ نفره به بازی‌های کشور‌های اسلامی در ترکیه خبر داد.

به گزارش سورپرس، علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان درباره ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های کشور‌های اسلامی در ترکیه افزود: شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد، ابوالفضل ظریف، علی امینی و محمد کریم‌زاده ۵ شناگری هستند که در بخش معلولان در بازی‌های کشور‌های اسلامی شرکت خواهند کرد. ایزدیار و ضیغمی‌نژاد در ۷ ماده، امینی و کریم‌زاده هر کدام در ۶ ماده به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: شناگران قزاقستان، ترکیه، عراق و مالزی از مهمترین رقبای ملی‌پوشان ایران هستند. ما دو اردو تا زمان اعزام به ترکیه داریم؛ اردوی اول ۱۷ تا ۲۷ تیر و اردوی دوم نیز متصل به اعزام در نیمه اول مرداد خواهد بود.

ایزدی گفت: با توجه به اینکه بازی‌های پاراآسیایی لغو شد، فکر می‌کنم حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی یک تدارکات خوب برای رویداد‌های پیش‌رو است. بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و حالا این فرصت را دارند تا خودشان را محک بزنند.

سرمربی تیم ملی پاراشنا افزود: شناگران ایران خیلی وقت است که در یک مسابقات بزرگ شرکت نکرده‌اند، با این وجود از شانس خوبی برای مدال‌آوری برخوردارند و فکر می‌کنم نتایج خوبی هم بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.