کد خبر : 12297
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
-

وزیر اسبق کشاورزی:

حضور مردم نشان‌دهنده زنده بودن انقلاب است

حضور مردم نشان‌دهنده زنده بودن انقلاب است

وزیر پیشین جهاد کشاورزی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان‌دهنده زنده بودن انقلاب خواند.

به گزارش سورپرس ،محمدرضا اسکندری روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یک سال پس از انقلاب اسلامی نشان‌دهنده زنده بودن این انقلاب در میان مردم است.

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید انقلاب اسلامی، با بیان اینکه هر چقدر از انقلاب بیشتر می‌گذرد حضور مردم در صحنه‌های مختلف بیشتر می‌شود، افزود: مردمی که انقلاب را به‌وجود آوردند از انقلابشان حفاظت و حمایت می‌کنند و به آن وفادار هستند.

وزیر اسبق کشاورزی به همزمانی چهلم شهادت سردار سلیمانی و یارانش با ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: امسال مردم حضور پرشورتر داشتند زیرا مردم با حضور خود نه تنها می‌خواستند سالروز انقلاب را گرامی بدارند بلکه می‌خواستند با شهید سلیمانی و یارانش نیز بیعت مجددی داشته باشند.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امسال از یک سو به دلیل گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از سویی دیگر به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باشکوه تر از هر سال برگزار شد. این مراسم در میدان آزادی تهران، رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و سخنران ویژه آن، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.