کد خبر : 13460
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

حضور حداکثری در انتخابات، از عوامل مهم بازدارندگی است

حضور حداکثری در انتخابات، از عوامل مهم بازدارندگی است

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور حداکثری در انتخابات، یکی از عوامل مهم بازدارندگی در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

به گزارش سورپرس به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم حسین جعفری با اشاره به اینکه اکنون قدرت اول نظامی در منطقه غرب آسیا هستیم، اظهارداشت: باید قدر کشور خود را بدانیم و وضعیت کشور را برای خدمت بهتر به مردم عزیز ایران مهیا کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی، اشتغال، ازدواج و … افزود: باید با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح، در انتخابات پیش رو شرایط را بهینه کرده و قدمی در راه حل مشکلات برداریم.

جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: موضع آمریکا در گذشته نسبت به ایران تهاجمی بوده و در حال حاضر این موضع تبدیل به حالت تدافعی شده و باید از این فرصت بهره برد و با تدبیر درست، مواظب تفرقه‌های احتمالی دشمن در این ایام باشیم.

جعفری تاکید کرد: ما براساس چشم‌انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران، در بحث نانو، سایبر، هسته‌ای و… به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌ایم اما در برخی مسایل عقب مانده‌ایم و به امید حق تعالی با انتخاب‌های درست در انتخابات پیش‌رو این مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

وی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم دانست و درخصوص اهمیت حضور گسترده مردم تصریح کرد: این اولین انتخابات بعد از صدور بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری و مقدمه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری دوره بعدی است و همچنین حضور حداکثری در انتخابات، یکی از عوامل مهم بازدارندگی در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.