کد خبر : 143288
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
-

حضور بازیکن جدید سپاهان؛ قربانی دلال‌ها شد

حضور بازیکن جدید سپاهان؛ قربانی دلال‌ها شد
تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل دوم خرید زیادی را انجام نداد و حالا خبر از مذاکره مدیران باشگاه با دو بازیکن گمنام آمریکای جنوبی به گوش می‌رسد.

به گزارش سورپرس؛ تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار نیم فصل دوم خود امروز سه شنبه ۸ اسفند در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال تهران خواهد بود. سپاهان در حالی رو در روی استقلال قرار خواهد گرفت که ۵ دیدار گذشته خود در آسیا و لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته است.

سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل، ارشیا سرشوق، احسان پهلوان، محمد قربانی، عیسی آل کثیر را از دست داد که مهم‌ترین بازیکنی که از این تیم جدا شد را می‌توان قربانی دانست که مورایس از او در دو پست هافبک دفاعی و دفاع وسط استفاده می‌کرد و هنوز به جای این بازیکن، فرد جدیدی خریداری نشده است.

با توجه به پایان نقل و انتقالات، سپاهان تنها می‌تواند بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرد و مدیریت باشگاه روند انتخاب بازیکن را به کادر فنی سپرده است. بحث حضور دلال‌ها و افرادی که به گونه‌ای قصد دارند تا بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه‌های لیگ برتری تحمیل کنند این روز‌ها در فوتبال ایران داغ شده و گاهاً بازیکنانی جذب تیم‌ها می‌شوند که بار فنی چندانی ندارند و همین موضوع باعث نارضایتی هواداران فوتبال شده است.

بازیکنان اهل آمریکای جنوبی که کیفیت مناسبی هم ندارند اخیراً به باشگاه سپاهان معرفی شده اند که این موضوع باعث شده تا نگاه‌ها به سمت ژوزه مورایس برود. مربی‌ای که سابقه همکاری با بزرگان فوتبال اروپا را در کارنامه خود دارد و با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده اصولاً باید بازیکنی رو به بالا برای تیم پر طرفداری مانند سپاهان در نظر بگیرد.

با توجه به فروش محمد قربانی به باشگاه «اورنبورگ» روسیه، سپاهان از این انتقال حدود یک میلیون یورو درآمد کسب کرد که نشان می‌دهد این باشگاه از نظر مالی می‌تواند بازیکن باکیفیتی را به خدمت بگیرد. به عنوان مثال یکی از بازیکنانی که به سپاهان معرفی شده تا او را به خدمت بگیرد، «ادوین لاسزو» است. این بازیکن حدود ۲۵۰ هزار یورو قیمت دارد. آخرین تیمی که او در آن عضویت داشته بروئه بلاروس بوده و پس از آن راهی هیچ باشگاهی نشده است. حضور در تیم زیر ۱۹ ساله‌های تورینو ایتالیا مطرح‌ترین باشگاهی بوده که این بازیکن در آن عضویت داشته است.

در رابطه با عیسی عباس که یکی از دو خرید سپاهان در نیم فصل بود هم حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود. این بازیکن در تیم چاوز پرتغال عضویت داشت و به صورت قرضی راهی سپاهان شده است، پیشتر رسانه‌های پرتغالی خبر داده بودند که او به دلیل اختلاف با کادر فنی چاوز از لیست این باشگاه کنار گذاشته شده است. عباس در دوبازی رفت و برگشت برابر الهلال عربستان چند دقیقه‌ای برای سپاهان به میدان رفت که عملکرد خاصی نداشت.

پیش از اتمام نیم فصل هم، «نیلسون جونیور» برزیلی به دلیل عملکرد ضعیف از تیم کنار گذاشته شد تا یک خرید بد خارجی دیگر به نام مدیران باشگاه به ثبت برسد. مدیران باشگاه سپاهان باید توجه خود را به تیم فوتبال خود بیشتر جلب کنند تا بازیکنانی در حد نام این باشگاه جذب شوند و اسیر بازی دلال‌ها نشوند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.