کد خبر : 17311
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
-

حسینی بای و حسنی وای در صبح عید باشما!/استقبال مخاطبان از رجبی و بنفشه خواه

حسینی بای و حسنی وای در صبح عید باشما!/استقبال مخاطبان از رجبی و بنفشه خواه
مدتی است که در برنامه «صبح جمعه با شما» شخصیت خبرنگاری متولد شده با نام آقای حسنی وای! که نقشش را داریوش بشارت بازی می‌کند.

به گزارش سورپرس؛ امروز (دوشنبه چهارم فروردین) که داریوش بشارت به صورت زنده در برنامه حضور داشت ارتباط تلفنی با خبرنگار مشهور واحد مرکزی خبر آقای حسینی بای برقرار شد که به این ترتیب حسینی بای و حسنی وای دقایقی با هم گفتگو کردند.

در این گفتگو حسینی بای اظهار کرد: که از مخاطبان پر و پا قرص صبح جمعه با شماست و معتقد است طنز صبح جمعه مختص به خود اوست و به دور از توهین و تخریب شادی و لبخند را به مخاطب هدیه می‌کند.

«صبح عید با شما »ویژه برنامه نوروزی گروه صبح جمعه است که هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح و به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

استقبال مخاطبان از حضور مهران رجبی و رضا بنفشه خواه در برنامه صبح جمعه با شما

مهران رجبی و رضا بنفشه خواه که در ویژه برنامه گروه صبح جمعه در ایام نوروز با عنوان صبح عید با شما حضور پیدا کردند بسیار مورد اقبال مخاطبان رادیو ایران قرار گرفتند. به گزارش شبکه رادیویی ایران، مهران رجبی و رضا بنفشه خواه در پاسخ به تماس‌های تلفنی و پیامکی مخاطبان بسیار طنازی کردند.

به گفته ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر برنامه صبح جمعه باشما قرار است این دو هنرمند طناز و پیشکسوت از این پس و بعد از تعطیلات نوروز با گروه صبح جمعه همکاری کنند.

لازم به ذکر است که هم اکنون گروه صبح جمعه، ویژه برنامه نوروزی خود را با عنوان صبح عید با شما هر روز از ساعت ۹:۳۰ به صورت زنده روی آنتن رادیو ایران می برد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.