کد خبر : 94270
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
-

حزب الله لبنان خواهان اشد مجازات برای عاملان جنایت پیشاور شد

حزب الله لبنان خواهان اشد مجازات برای عاملان جنایت پیشاور شد
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستیِ مسجد شیعیان پاکستان، خواهان اشد مجازات برای عاملان این اقدام تروریستی شد.

به گزارش سورپرس به نقل از پایگاه خبری العهد، به دنبال حمله تروریستی روز گذشته یک مهاجم انتحاری و تیراندازی در مسجد جامع “امامیه” شهر پیشاور هنگام اقامه نماز جمعه دست کم ۵۶ نمازگزار جان خود را از دست دادند.

پلیس پاکستان اعلام کرد که ۱۹۰ نفر دیگر نیز در این انفجار تروریستی  زخمی شدند که وضعیت تعدادی از آنان وخیم گزارش شده است؛ گروهک تروریستی داعش جمعه شب مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

حزب الله لبنان در بیانیه ای با محکوم کردن این جنایت تروریستی تصریح کرد: دست تروریسم تکفیری بار دیگر یکی از مساجد شهر پیشاور پاکستان را هدف قرار داد و دهها شهید و زخمی در بین مومنان نمازگزار برجای گذاشت.

 

حزب الله لبنان خواهان اشد مجازات برای عاملان جنایت پیشاور شد

این بیانیه می افزاید، حزب الله به شدیدترین لحن این جنایت هولناک را محکوم و از همه نهادها، مراجع و موسسات دینی دعوت می کند که نقش خود را در رد این تفکر انحرافی ایفا کرده و دروغ بودن آن را برملا و با آن مبارزه کنند.

حزب الله لبنان در این بیانیه از مسئولان پاکستانی خواست تا تروریست هایی که در پس پرده این حملات هستند، تحت تعقیب قرار داده و اشد مجازات را در حق آنها اعمال کنند.

حزب الله لبنان همچنین از مسئولان پاکستانی خواست تا بالاترین تدابیر ممکن را برای حفاظت از اماکن عبادی در نظر گرفته و از تکرار این جنایت ها جلوگیری کنند.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: حزب الله لبنان به خانواده های شهدا (ی این حادثه تروریستی) صمیمانه تسلیت عرض می کند و برای مجروحان شفای عاجل و برای ملت پاکستان امنیت و صلح، از درگاه خداوند متعال مسالت دارد.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.