کد خبر : 127263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
-

جوان معلول ابهری کارآفرین برتر شد

جوان معلول ابهری کارآفرین برتر شد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از موفقیت علیرضا احمدخانی جوان دارای معلولیت به عنوان جوان برتر کارافرین و مدیر کارگاه تولیدی کفش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سورپرس، علی لطیفی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر در حاشیه مراسم تقدیر از این کارآفرین که درفرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت : نوآوری، ابتکار، ظرافت وکیفیت محصولات تولیدی این جوان خوش ذوق او را در کنار دیگر جوانان برتر به عنوان جوان برتر کارافرین قرار داد ه است .

وی خاطر نشان کرد: این جوان خوش ذوق ساکن هیدج در حال حاضر توانسته برای بیش از ۱۰ نفر ایجاد اشتغال کند و علاوه بر توانمندی خود و رشد اقتصادی مناسب زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کند

لطیفی یادآور شد: از آنجا که بهزیستی تنها سازمان تخصصی در امور افراد دارای معلولیت و به دنبال اجرای قوانین مرتبط با این گروه است، به تعاملات بین بخشی اعتقاد دارد و همراهی دیگر دستگاه‌ها را دنبال می کند تا گامی موثر در مسیر خطیر ارائه خدمات بهتر و حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، برداشته شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار به نشانی http://www.jobwo.ir آماده ثبت نام از افراد بیکار تحت پوشش بهزیستی است و یک خط تلفن همراه و داشتن پرونده در بهزیستی برای ثبت نام افراد کافی است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.