کد خبر : 33760
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
-

جنگ مطلق مسی با مدیریت بارسلونا

جنگ مطلق مسی با مدیریت بارسلونا
درخواست مسی برای خروج از بارسلونا به خبر اول فوتبال جهان و جلد اصلی مطبوعات اسپانیا بدل شد.

به گزارش سورپرس، شب گذشته مسی رسماً به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که قصد خروج دارد. این مسئله به مانند یک بمب خبری در دنیای فوتبال بود و باعث شد تا همه رسانه‌ها در این خصوص صحبت کنند.

مطبوعات اسپانیا نیز جلد اول روزنامه خود را به موضوع رفتن مسی از بارسلونا اختصاص دادند. مارکای اسپانیا چاپ مادرید با تیتر «می‌خواهم از بارسا بروم» به استقبال تصمیم مسی رفت.

این رسانه متذکر شد که مسی می‌خواهد از بند فسخ یک طرفه استفاده کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

این موضوع فسخ یک طرفه تا انتهای ماه می ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد) اعتبار داشته است ولی به دلیل متوقف شدن فوتبال به خاطر ویروس کرونا وکلای مسی اعتقاد دارند که این مدت تا انتهای فصل فوتبالی مشخصاً ادامه دارد.

مارکای اسپانیا همچنین از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپای جوانان با رائول نوشت و از ۱۳+۱ قهرمانی برای این باشگاه استفاده کرد.

آ.اس اسپانیا از تیتر «خداحافظی مسی با بارسا به وسیله فکس»  استفاده کرد. مسی به بارسلونا گفته که می‌خواهد یک طرفه قراردادش را فسخ کند و این نامه را به وسیله «بورافکس» فرستاده است تا بتواند بعداً از این موضوع در دادگاه استفاده کند.

آ.اس اسپانیا همچنین گزارش داده که بارسلونا راضی به این مطلب نخواهد شد و حداقل برای این بازیکن ۲۲۲ میلیون یورو طلب خواهد کرد.

اسپورت اسپانیا چاپ بارسلونا نیز از «جنگ مطلق» نوشت. جنگی بین مسی و مدیریت باشگاه بارسلونا و اما تیم‌هایی می‌توانند مسی را خریداری کنند پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، منچسترسیتی و اینترمیلان هستند.

این تیم‌ها امیدوارند تا بتوانند مسی به یک بازیکن آزاد تبدیل شده تا بتوانند راحت‌تر به جذب مسی فکر کنند.

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.