کد خبر : 43792
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
-

جنجال خواستگاری دختران معلول عربستانی

جنجال خواستگاری دختران معلول عربستانی

به گزارش سورپرس به نقل از عربی ۲۱، ماجرا از این قرار بود که «خالد الحبوب» رئیس باشگاه معلولان الجوف در حساب توییتری خود طی توییتی نوشت: در این مراکز بیش از سی دختر با معلولیت جزئی وجود دارد که سن آنها بین ۲۰ تا ۴۰ سال است. وی با اشاره به این موضوع افزود:

به گزارش سورپرس به نقل از عربی ۲۱، ماجرا از این قرار بود که «خالد الحبوب» رئیس باشگاه معلولان الجوف در حساب توییتری خود طی توییتی نوشت: در این مراکز بیش از سی دختر با معلولیت جزئی وجود دارد که سن آنها بین ۲۰ تا ۴۰ سال است.

وی با اشاره به این موضوع افزود: این دختران قادر به ازدواج و آباد کردن منزل هستند خداوند برکت دهد کسانی را که برای زیر پر وبال گرفتن و موفقیت آنها با هماهنگی مدیریت مرکز تلاش می کنند.

فعالان فضای مجازی در عرستان سعودی این تبلیغ را در حق چنین دخترانی توهین آمیز دانستند و عنوان کردند که در این اعلامیه آنها به عنوان کالاهایی شمرده شده اند که به صورت دسته جمعی برایشان تبلیغ می شود.

با این حال برخی دیگر نیز عنوان کردند که اقدام مسئول مذکور کار خوبی است و خواهان مصلحت آنها و بهبود شرایط آنهاست.

پس زا اعتراض های گسترده به چنین اقدامی، وزارت توسعه اجتماعی عربستان در واکنش به این موضوع اعلام کرد: تحقیق در این خصوص در حال انجام است تا تدابیر لازم براساس مقررات ذیربط اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.