کد خبر : 74558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
-

یورو ۲۰۲۰؛

جمهوری چک، لاله‌های نارنجی را پرپر کرد/ اولین شگفتی ۲۰۲۰

جمهوری چک، لاله‌های نارنجی را پرپر کرد/ اولین شگفتی ۲۰۲۰
جمهوری چک با عبور از سد هلند، اولین شگفتی جام شانزدهم را رقم زد و حریف دانمارک در مرحله یک چهارم نهایی یورو شدند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، تیم‌های هلند و جمهوری چک از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه فرانس پوشکاش آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پایان چک با ۲ گل به برتری رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

نیمه نخست این دیدار از آن هلند بود. شاگردان فرانک دی بوئر صاحب توپ و میدان بودند اما دفاع همه جانبه شاگردان شیلهاوی مانع از گلزنی لاله‌های نارنجی شد. در نیمه دوم بازی کمی به تعادل کشیده شد. دونیل مالن یک موقعیت ۱۰۰ درصد را از دست داد و چند ثانیه بعد مهمترین اتفاق بازی رخ داد. ماتیس ده‌لیخت، مدافع هلند در دقیقه ۵۵ با خطای هند ناشیانه‌ای که انجام داد تیمش را ۱۰ نفره کرد.

جمهوری چک، خالق اولین شگفتی یورو ۲۰۲۰؛ لاله‌های نارنجی پرپر شدند

بعد از آن چکی‌ها جلو آمدند و در دقیقه ۶۸ توماژ هولس با ضربه سر نتیجه را یک بر صفر کرد. ۱۲ دقیقه بعد خود این بازیکن پایه‌گذار گل دوم شد و این بار پاتریک شیک بود که با یک بغل پای ساده فاصله را دوبرابر کرد.

جمهوری چک، خالق اولین شگفتی یورو ۲۰۲۰؛ لاله‌های نارنجی پرپر شدند

در نهایت بازی با ۲ گل به سود جمهوری چک خاتمه پیدا کرد تا شاهد نخستین شگفتی جام شانزدهم باشیم. هلند در حالی به اولین حذف شده بزرگ تبدیل شد که در مرحله گروهی هر سه بازی خود را برده بود و جمهوری چک به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به دور دوم رسیده بود. حالا تیم شیلهاوی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی دانمارک برود.

ترکیب هلند برای این دیدار بدین ترتیب بود: مارتین استکلنبرگ، ماتیس دی‌لیخت، دالی بلیند، استفان دی‌فرای، مارتین ده‌رون، فرنکی دی‌یونگ، پاترک فن‌آنهولت، دنزل دامفرایز، جورجینیو واینالدوم، دونیل مالن و ممفیس دپای.

جمهوری چک نیز با این ۱۱ بازیکن وارد زمین شد: توماژ واچلیک، اوندی چلوستکا، توماژ کالاس، پاول کادرابک، ولادیمیر کوفال، توماژ هولش، توماژ سوچک، لوکاژ ماساپوست، ولادیمیر داریدا، یاکوب یانکلو و پاتریک شیک.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.