کد خبر : 99872
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
-

جلوگیری از برداشت غیر قانونی ۲۷۰ میلیارد تومان از حساب شهرداری منطقه یک

جلوگیری از برداشت غیر قانونی ۲۷۰ میلیارد تومان از حساب شهرداری منطقه یک
۲۷۰ میلیارد تومان از حساب شهرداری منطقه یک با تلاش، دقت و درخواست اعاده دادرسی اداره حقوقی، حفظ و از برداشت آن جلوگیری شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه اعلام کرد: در سال ۱۳۹۰ دادخواستی از سوی متصرفین اراضی واقع در داراباد شهرک اقتدار با وکالت وکلای حرفه ای به خواسته مطالبه بهای  معابر، شوارع و سرانه های فضای سبز علیه شهرداری منطقه یک مطرح شد.

وی تصریح کرد: علی رغم دفاعیات انجام شده از سوی شهرداری و با هدایت و هماهنگی وکلای تیم کارشناسی رسمی دادگستری در نهایت من غیر حق حکم محکومیت شهرداری به پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان صادر و در دادگاه تجدید نظر قطعی شد.

حاجوی افزود: با قطعی شدن رای، متصرفین تصمیم به توقیف حساب های شهرداری جهت برداشت مبالغ محکومیت را داشتند که شهرداری با توجه به صدور آرا بر خلاف مقررات قانونی و خلاف بین شرع، نسبت به آراء مذکور درخواست اعاده دادرسی از طریق ریاست قوه قضاییه نمود.

شهردار منطقه یک گفت: با پیگیری های متعدد و تشکیل جلسات در هیئت قضایی ضمن پذیرش درخواست بدوی، دستور توقف اجرای حکم مذکور صادر و در نهایت با تلاش مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک حکم به رد ادعای متصرفین صادر و از برداشت غیر قانونی ۲۷۰ میلیارد تومان جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.