کد خبر : 78284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
-

جشنواره ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس پذیری با عنوان «روی پای خودم» برگزار می شود

جشنواره ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس پذیری با عنوان «روی پای خودم» برگزار می شود
نخستین جشنواره ملی ابداعات و اختراعات در زمینه دسترس پذیری منزل و خودرو (ADL) و مبلمان شهری برگزار می شود.

به گزارش سورپرس، ابراهیم کاظمی مومن سرایی رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با اعلام این خبر گفت:یکی از اقدامات این دبیرخانه در راستای فرهنگ سازی و حساس کردن عموم افراد جامعه و نهادینه کردن موضوع مناسب سازی و دسترس پذیری؛ تعریف کارویژه برای برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح گسترده و با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان این عرصه از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود:پیش از این نیز جشنواره های مختلف عکس، فیلم کوتاه، کاریکاتور و… در این زمینه برگزار شده است که با استقبال خوب مردم روبه رو شده است و امیدواریم این جشنواره نیز بتواند توجه و حمایت مردم را از تمامی نقاط کشور جلب نماید.

گفتنی است این جشنواره در دو بخش: برای افراد دارای معلولیت و افراد عادی برگزار می شود و متقاضیان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از ابداعات و اختراعات خود در این زمینه یک فیلم دو دقیقه ای تهیه کنند و به دبیرخانه جشنواره در شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۳۵۹۶۹۸۴۶۰و یاپست الکترونیکی TVN.Festivals@KHR.Behzisti.gov.ir ارسال نمایند. همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته افراد دارای معلولیت امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.