کد خبر : 142968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
-

جزییات بهره‌برداری از باغ‌راه حضرت فاطمه(س)

جزییات بهره‌برداری از باغ‌راه حضرت فاطمه(س)
جلسه بررسی روند اجرای پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه(س) با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس ؛ جلسه ای با حضور سیدمهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، رضا سیفی شهردار منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک، علیرضا پارسافر معاون شهرسازی و معماری، پیمان عباسی معاون فنی و عمرانی شریفی رئیس اداره املاک و مستغلات منطقه و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

یکی از مهم ترین مباحثی که در این جلسه مطرح شد، روند پیشرفت پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) بود. مقرر شد تمهیدات ویژه ای برای تکمیل دو مقطع این پروژه تا پایان سال انجام شود و مقاطع دیگر این پروژه نیز تا اواخر خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد. همچنین درباره موضوع معارضین ملکی این پروژه بحث و تبادل نظرهای لازم انجام شد.

علاوه بر آن، برای تکمیل سرانه های فضای سبز، فرهنگی و تفریحی این پروژه نکات لازم ارائه و قرار شد سازمان زیباسازی و سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران اقدامت مقتضی را انجام دهند. همچنین درخصوص آخرین وضعیت چگونگی رفع معارضین ملکی و تاسیساتی این پروژه گفت و گو شد.

جزییات بهره‌برداری از باغ‌راه حضرت فاطمه(س)

در این جلسه صحبت های لازم جهت عملیات پیاده روسازی خیابان آقایاری انجام و قرار شد مقدمات لازم جهت شروع عملیات عمرانی آن آغاز شود.

در ادامه جلسه هدایت، ضمن ارائه گزارشی از صدور پروانه در بافت فرسوده و املاک تجمیعی، از معاونت شهرسازی این منطقه به دلیل صدور پروانه به صورت تجمعیی تقدیر و تشکر کرد. همچنین  درباره پلاک های درشت دانه گفت و گو و مقرر شد شناسنامه ای برای هر کدام از آنها تنظیم شود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.