کد خبر : 135624
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
-

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد؛

جزئیات تازه از آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت

جزئیات تازه از آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای از حادثه ریزش آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای صبح روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ و در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر برخورد با ساخت و سازهای غیر ایمن و غیرقانونی، واحدهای انتظامی فرماندهی تهران بزرگ به جهت پشتیبانی از عوامل شهرداری تهران در محله خلازیر واقع در منطقه ۱۹ تهران حاضر شدند.

ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در این منطقه، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار دچار تخریب شد که بر اثر آن تعداد ۴ نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند.

جزئیات تازه از آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت

در حال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد ۴ نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات جهت نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا می‌باشد که نتیجه آن متعاقباً در اطلاع رسانی‌های بعدی اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.