کد خبر : 63872
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
-

در دیدار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در منطقه ۱۶ مطرح شد؛

جایگاه مطلوب منطقه ۱۶ شهرداری در جمع‌بندی گزارش اقدامات یک ساله‌ی پایتخت

جایگاه مطلوب منطقه ۱۶ شهرداری در جمع‌بندی گزارش اقدامات یک ساله‌ی پایتخت
یزدانی گفت: در بسیاری از حوزه‌های تخصصی ، منطقه ۱۶ پایلوت اقدامات شهر تهران است که این نشان از تجربه و توانمندی قابل تحسین و تقدیر مدیریتی این منطقه است.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ با حضور یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری ، پورنصر شهردار منطقه ، معاون و مدیران حوزه امور شهری ، شهرداران نواحی نشست تخصصی حوزه نگهداشت برگزار گردید.

در این بازدید نوروزی ، یزدانی اظهار داشت: در بسیاری از حوزه‌های تخصصی ، منطقه ۱۶ پایلوت اقدامات شهر تهران است که این نشان از تجربه و توانمندی قابل تحسین و تقدیر مدیریتی این منطقه است.

وی افزود: طرح کاپ، اجرای مخازن دوقلو تفکیک پسماند ، هوشمند سازی سیستم های خدماتی و نگهداشت ، استفاده بهینه از انرژی خورشیدی و … از موارد قابل تقدیر در منطقه ۱۶ است.

یزدانی در ادامه تاکید کرد ، در جهت رفع موانع روند ارایه خدمات و پشتیبانی فرا منطقه ای از هر اقدامی فروگذار نیستیم و برای بهبود روند جاری منطقه آمادگی هرگونه همکاری را داریم.

در پایان پورنصر شهردار منطقه از معاون خدمات شهری شهرداری تهران به جهت حمایت و پشتیبانی در جهت بهبود خدمات به شهروندان منطقه ۱۶ تقدیر کرد و از اقدامات شاخص و ویژه در سال ۱۴۰۰ مواردی را بیان کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.