کد خبر : 101268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
-

کهتری اعلام کرد؛

جانشینی برای زهرا نعمتی نساخته‌ایم

جانشینی برای زهرا نعمتی نساخته‌ایم
سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به حضور کم رنگ معلولان در رقابت های لیگ برتر تیروکمان، گفت: در سال آینده باید لیگ مختص معلولان راه اندازی شود.

به گزارش سورپرس، مجید کهتری در گفت و گویی خبری، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان امارات به دلیل عدم یکپارچگی تیم و کمبود کماندار در برخی از کلاس ها از جمله در ریکرو و w1 بانوان سبب شد تا به نتایج پیش بینی شده دست پیدا نکنیم و در جایگاه چهارم قرار گرفتیم.

وی گفت: تنها نماینده ما در ریکرو بانوان زهرا نعمتی است که بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو به خاطر ریکاوری مدت زیادی است که از تمرینات دور هستند، متاسفانه ما شرایط لازم را برای سایر کمانداران کمتر فراهم کردیم که در نبود زهرا نعمتی جانشین وی در مسابقات شوند و این برای ما خوب نیستباید با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک کاری کنیم که در ۲ سال آینده نفرات خوبی در بخش ریکرو بانوان ادامه دهنده مسیر نعمتی باشند.

کهتری همچنین درباره برنامه زهرا نعمتی در سال آینده برای شرکت در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، گفت: نعمتی از بهترین کمانداران دنیا در رشته ریکرو بانوان است و خود باید تصمیم بگیرد که در سال آینده می خواهد در هر دو رویداد شرکت کند یا فقط قصد شرکت در بازیهای پاراآسیایی را دارد، در این زمینه هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.‌ البته اگر دوست داشته باشد با مربی خارجی نیز کار کند این مساله به فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ارتباط دارد و در این خصوص من تصمیم گیرنده نیستم.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی تیروکمان در بخش نابینایان و کم بینایان، گفت: در این زمینه پیشنهاد لازم را به مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان داده ام که در صورت موافقت در سال آینده در بخش نابینایان و کم بینایان نیز این رشته را فعال کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در پایان همچنین با انتقاد از سازمان لیگ برتر تیروکمان به خاطر جایگاه ضعیف معلولان در رقابت های لیگ برتر، افزود: کمانداران معلول متاسفانه جایگاه خوبی در رقابتهای لیگ برتر ندارند و به نظر می رسد برای پررنگ شدن این جایگاه، در سال آینده باید لیگ برتر که مختص خود معلولان باشد، راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.