کد خبر : 92215
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
-

جابجایی المان‌های شهری در قم براساس نیاز افراد کم‌توان

جابجایی المان‌های شهری در قم براساس نیاز افراد کم‌توان
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نظر کارشناسان و مهندسان گفت: در حال بررسی و بازتعریف اِلِمان‌های ترافیکی برای رفع مشکلات و چالش‌های حرکتی افراد کم توان هستیم.

به گزارش سورپرس، مسعود طبیبی، معاون حملل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر بازطراحی شهر برای تردد معلولین و کم‌توانان حرکتی اظهار داشت: متأسفانه در هیچ‌یک از حوزه‌های شهری حقوق معلولان و افراد کم‌توان در نظر گرفته نشده و تردد برای این افراد با مشکلات زیادی همراه است.

وی یکی از دغدغه‌های شهرداری را برطرف کردن موانع حرکتی برای این افراد دانست و گفت: بسیاری از المان‌های ترافیکی نیاز به بازتعریف و باز جانمایی داشته و اقدامات خوبی در این حوزه آغازشده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم همکاری شهرداری با مهندسان ترافیک را در این حوزه موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: با نظر کارشناسان و مهندسان در حال بررسی این موضوع هستیم تا بتوانیم مشکلات و چالش‌های این قشر از جامعه را برطرف کنیم.

وی جابه‌جایی و بازتعریف المان‌های شهری را نخستین گام در این حوزه دانست و تأکید کرد: از این به بعد تمام طراحی‌های ترافیکی بر اساس رعایت حقوق تمام شهروندان انجام‌شده و توجه بیشتری به افراد کم‌توان حرکتی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.