کد خبر : 135603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
-

ثبت بیش از ۱۸ هزار تماس شهروندان منطقه ۱۰ با مرکز ۱۳۷

ثبت بیش از ۱۸ هزار تماس شهروندان منطقه ۱۰ با مرکز ۱۳۷
شهردار منطقه ۱۰ گفت: طی پنج ماه اخیر شهروندان این منطقه، بیش از ۱۸ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مهم و فراگیر میان مردم و شهرداری است، گفت: طی پنج‌ماه امسال حدود ۱۸ هزار و ۹۲۶ تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه برقرار شد که بیشتر پیام‌ها مربوط به حوزه خدمات شهری بود.

وی افزود: بخشی از درخواست‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ ماهیت فوری و اورژانسی دارد که اگر در مدت زمان کوتاه پیگیری نشود، حادثه ایجاد می‌کند بنابراین نیاز است که در اسرع وقت رسیدگی شود. پر کردن چاله‌های حفاری ناشی از کنده‌کاری‌ها، نشست زمین، خرابی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از این دست است که از فوریت برخوردار هستند.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۲۶ تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه، ۸ هزار و ۵۹۱ تماس عادی و ۱۰ هزار و ۳۳۵ تماس فوری ثبت شده است و متناسب با موارد مطرح شده رسیدگی‌های لازم به عمل آمد.

وی ادامه داد: ناحیه یک ۷۵۰۹ پیام، ناحیه دو ۵۸۵۱ پیام، ناحیه سه ۵۴۱۹ پیام، معاونت خدمات شهری و محیط زیست ۱۲۶ پیام، معاونت حمل و نقل و ترافیک ۱۸ پیام، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ۲ پیام و معاونت فنی و عمرانی یک پیام در رتبه بعدی درخواست‌های شهروندان قرار دارند.

اخ‌الصنایع گفت: از آنجا که پاکیزگی و نظافت به زیبایی بصری شهر کمک می‌کند و از حقوق بدیهی شهروندان به‌شمار می‌رود بنابراین طبیعی است که بیشترین درخواست‌های مردمی از شهرداری در حوزه خدمات شهری باشد و در این بین حوزه خدمات شهری ۱۳ هزار و ۶۱۵ تماس را به خود اختصاص داده است.

ثبت بیش از ۱۸ هزار تماس شهروندان منطقه ۱۰ با مرکز ۱۳۷

شهردار منطقه ۱۰ گفت: از مجموع حدود ۱۸ هزار و ۹۲۶ تماس شهروندان با این سامانه، ۱۰ هزار و ۹۷۳ پیام مورد رسیدگی قرار گرفت، ۶ هزار و ۵۷۸ پیام در دست اقدام، ۱۲۷۶ پیام در دست بررسی کارشناسان مربوط و ۹۹ پیام هم قابلیت پیگیری و رسیدگی در شهرداری نداشت.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان تماس‌ها مربوط به نظافت معابر کوچه، لایروبی جوی، جمع آوری زباله و ضایعات، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز مسکونی، طعمه گذاری موش، نصب سطل زباله فلزی و لکه گیری آسفالت کوچه و کمترین درخواست‌ها مربوط به نگهداشت تجهیزات سرویس بهداشتی، نظافت فضای سبز، نصب علائم ایمنی عملیات عمرانی شهری، مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و سالمندان، نصب روشنایی و نورپردازی، نظافت ایستگاه اتوبوس بوده است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.