کد خبر : 133946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
-

تکریم دختران سادات نوجوان در جشن «مهمانی سادات»

تکریم دختران سادات نوجوان در جشن «مهمانی سادات»
به منظور گرامیداشت دهه ولایت و تکریم دختران سادات نوجوان، جشن " مهمانی سادات"، دوشنبه 12 تیر ماه سالجاری ساعت 17 در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق؛ همزمان با چهاردهم ذی الحجه با رویکرد احترام به سادات نوجوان، در قالب برنامه ای فرهنگی، جشن “مهمانی سادات” با طراحی و مشارکت گروههای مردمی و با استفاده از ظرفیت دختران سادات نوجوان به اجرا در می آید.

براساس این خبر، در جشن “مهمانی سادات” که از ساعت ۱۷ دوشنبه دوازدهم تیر ماه در سالن “سرای حضور” فرهنگسرای اخلاق به اجرا در می آید پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان “امیر عباس شالباف”، برنامه توسط دو مجری دختر نوجوان “تارا گرایی” و “تسنیم حاجی حسینی” آغاز می شود و نوجوان هنرمند “هانیه شمسایی”، قطعه تک نوازی تنبک اجرا می کند .
این خبر می افزاید: پخش کلیپی از فعالیتهای روزمره چهار نوجوان دختر سادات منتخب منطقه “کوثر السادات مزینانی”، مطهره و مهدیه سادات حسینی”، “لیلا سادات سجادیان” و “نغمه السادات تقوی” که توسط نوجوانان تصویربرداری و تدوین شده است از دیگر بخش های جشن است که با حضور مدیریت فرهنگی هنری منطقه با اهدای جوایزی از این سادات نوجوان تکریم می شود و تمامی دختران نوجوان حاضر در مراسم نیز با پس زمینه غدیر، عکس یادگاری می گیرند.

تکریم دختران سادات نوجوان در جشن "مهمانی سادات"

این خبر ادامه می دهد: نقالی خوانی واقعه غدیر توسط “صبا اکبر زاده” نوجوان برتر نقالی خوانی جشنواره “نوجوونیم” و دونوازی پیانو با ویلون توسط دو نوجوان “ثنا نهاوندی” و “صبا شعبانی” به همراه اجرای مسابقه ای با مضمون “واقعه غدیر خم” و اهداء جایزه به برگزیدگان، جزء برنامه های جشن “مهمانی سادات” است و در بخش پایانی نیز گروه سرود دختران “محبان الحسن(علیه السلام) نیز دو قطعه سرود با موضوع غدیر اجرا می کنند.

علاقمندان می توانند جهت حضور در برنامه به فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.