کد خبر : 140121
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
-

هفته یازدهم لیگ بیست‌وسوم؛

توقف استقلال و خوشحالی زرد و قرمز/ گرمای بالای جدول بیشتر شد

توقف استقلال و خوشحالی زرد و قرمز/ گرمای بالای جدول بیشتر شد
دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید تا تیم های تعقیب کننده صدرنشین لیگ برتر بیشترین خوشحالی را از این نتیجه داشته باشند.

به گزارش سورپرس، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان یک به یک تمام شد. آرمین سهرابیان (۶۲) برای استقلال و مهدی مهدی پور (۷۷) گل به خودی گلزنان این دیدار بودند.

امیرسامان سلطانی داور این دیدار به امید حامدی فر و آرمین سهرابیان از استقلال و کمال کامیابی نیا از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

توقف استقلال و خوشحالی زرد و قرمز/ گرمای بالای جدول بیشتر شد

ترکیب استقلال و ذوب آهن

جواد نکونام برای این دیدار از سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی (۸۹- جعفر سلمانی)، کوین یامگا (۸۰- صالح حردانی)، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (۸۵- سعید مهری)، گوستاوو بلانکو، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (۸۰- آرمان رمضانی) و آرمین سهرابیان استفاده کرد.

محمد ربیعی هم در این دیدار پارسا جعفری، محمد قریشی، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی (۷۴- کمال کامیابی نیا)، شایان مصلح (۷۴- فرشاد محمدی مهر)، نادر محمدی، محمدحسین اسلامی (۸۵- امید لطفی)، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، مجید علیاری، محمدجواد محمدی (۷۴- سعید باقر پسند) را به میدان فرستاد.

حضور پرشور هواداران

تماشاگران استقلال و ذوب آهن با حضور پر شور ورزشگاه فولادشهر را پر کرده بودند و از همان دقایق ابتدایی تیم‌های خود را تشویق می‌کردند. بازی بین دو تیم پایاپای دنبال می‌شد و از آنجایی که هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خواستند بازنده بازی باشند روی دروازه‌های یکدیگر حمله می‌کردند تا راهی برای گلزنی باز شود.

شاگردان ربیعی در خانه به یک امتیاز بسنده کردند

شاگردان محمد ربیعی در ذوب آهن اصفهان که فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند، در خانه میزبان استقلال تهران بودند و از ابتدا بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با حملات خود استقلالی‌ها را تحت فشار گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنند. در نیمه دوم این ذوبی‌ها بودند که اشتباهات زیادی داشتند و همین برای بازیکنان فرصت طلب استقلال کافی بود تا در دقیقه ۶۲ دروازه ذوب آهن را باز کنند. اما در ادامه این شاگردان محمد ربیعی بودند که با تحت فشار قرار دادن استقلالی‌ها توانستند گل برتری را به ثمر برسانند تا همه چیز بار دیگر برابر شود.

تیم فوتبال ذوب آهن که نمی‌خواست در خانه بازنده باشد باز هم فشارهای خود را روی دروازه استقلال زیاد کردند و در دقیقه ۸۸ ضربه سر بازیکنان ذوب را سید حسین حسینی به شکل زیبا دفع کرد.

استقلالی‌ها امتیاز بازی برده را با ذوبی ها تقسیم کردند

تیم فوتبال استقلال تهران هم در فولادشهر اصفهان در حضور هواداران خود در این دیدار بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و فرصت‌های خوبی را گلزنی هم داشتند. شاگردان جواد نکونام در دقایق مختلف بازی فرصت‌های زیادی داشتند اما نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند و به گل برسند. در نیمه دوم اما شاگردان نکونام بازی بهتری را آغاز کردند و از اشتباه بازیکنان ذوب آهن استفاده کردند و به گل رسیدند. هرچند استقلالی‌ها در آستانه پیروزی دیگر خارج از خانه قرار گرفت اما پس از چند دقیقه شوت بازیکنان ذوب آهن به بازیکنان آبی‌ها وارد دروازه شد. این اتفاق باعث شد تا یک پیروزی از دست شاگردان نکونام برود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.