کد خبر : 114982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۲
-

توقف استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

توقف استقلال برابر نفت مسجدسلیمان
تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجدسلیمان به نخستین تساوی فصل خود رضایت داد.

به گزارش سورپرس، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر ایران سه شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال پیگیری شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان برگزار شد استقلال با سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (۵۸ آرش رضاوند)، سعید مهری، روزبه چشمی (۷۲ امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور (۵۸ مهدی قایدی)، محمد محبی (۸۲ سجاد شهباززاده)، کوین یامگا و پیمان بابایی (۸۲ آرمان رمضانی) به میدان رفت. سعید مهری و روزبه چشمی از داور کارت زرد دریافت کردند.
آبی پوشان که از سه بازی گذشته صاحب یک شکست و دو پیروزی شده بودند در این دیدار برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان آمدند و در نیمه اول برتری محسوسی در مقایسه با حریف خود داشتند، اما با وجود موقعیت‌هایی که به دست آوردند نتوانستند به گل برسند.
توقف استقلال برابر نفت مسجدسلیمان/ آبی‌ها «جان» بردن نداشتند
نیمه دوم هم با شرایط مشابه نیمه نخست آغاز شد و در حالی که استقلال به دنبال رسیدن به گل برتری بود، ساپینتو تصمیم گرفت برای هجومی‌تر شدن تیمش مهدی قایدی را به میدان بفرستد.
هر چه از زمان بازی گذشته استقلال با عجله بیشتری برای رسیدن به گل حمله می‌کرد، اما دفاع بسته و بدون اشتباه تیم میزبان به آبی‌ها اجازه نداد به دروازه نزدیک شوند.
در دقایق پایانی با وجود این که سرمربی آبی‌ها دو مهاجم تازه نفس به میدان فرستاد، اما باز هم استقلال نتوانست به گل برسد تا نخستین تساوی آبی‌ها در لیگ بیست و دوم رقم بخورد و استقلال با یک امتیاز از خوزستان به تهران باز گردند.
در جدول استقلال با ۷ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و نفت مسجد سلیمان در مکان هفتم جدول ۵ امتیازی است.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.