کد خبر : 12835
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۴۹
-

توقف استاد بزرگ شطرنج روسیه برابر شطرنجبازی از ایران

توقف استاد بزرگ شطرنج روسیه برابر شطرنجبازی از ایران

دور اول از هجدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین جمعه شب با توقف الکساندر اودوکیموف استاد بزرگ شطرنج روسیه برابر حسین رستمی همراه شد.

به گزارش سورپرس، دور اول از هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین با حضور بیش از ۹۰۰ شطرنجباز از ایران و کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق جمعه شب در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

در یکی از مهمترین بازی های برگزار شده از دور اول این رقابت ها و در جدول گروه اول با حضور اساتید و شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ ، الکساندر اودوکیموف استاد بزرگ روسیه و حسین رستمی از ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

همچنین در دیگر دیدارهای مهم از دور اول این رقابت ها ، مسعود مصدق پور و امیررضا پوررمضانعلی دو استاد بزرگ شطرنج ایران به ترتیب برابر مهرداد بقایی و آصف خلیلی دیگر شطرنجبازان ایرانی به برتری دست یافتند.

همچنین مصرات الدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان برابر محرم احمدیان از ایران به برتری رسید ، لئون بابوجیان از ارمنستان موفق شد آرمین علایی دیگر شطرنجباز ایرانی را شکست دهد و واگار رسولوف دیگر شطرنجباز جمهوری آذربایجان موفق شد عباس آخاست از ایران را مغلوب کند.

در سایر دیدارهای مهم دور اول نیز ، گیگا کوپارادزه استاد بزرگ شطرنج گرجستان موفق شد امیرعلی مقصودلو از ایران را شکست دهد و آرش طاهباز از ایران برابر هموطن خود آرتین دولاتی به پیروزی رسید .

هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین در سه جدول برگزار خواهد شد که جدول گروه اول شامل شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید است، در جدول گروه دوم نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور یافته و در جدول گروه سوم نیز شطرنجباران زیر ۱۴ سال شرکت دارند.

رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می یابد که در نهایت به نفرات برتر جداول مختلف ، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.