کد خبر : 40272
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
-

توفان باعث قطع برق در آمریکا شد

توفان باعث قطع برق در آمریکا شد
توفان سهمگین دلتا سبب قطع برق دویست هزار خانوار آمریکایی در ایالت لوئیزیانا شد.

به گزارش سورپرس، این طوفان اکنون لوئیزیانا را در بر گرفته و هرچند از شدت آن کمی کاسته شده است، همچنان منطقه را درگیر کرده و موجب بارش شدید باران و وزش شدید باد در منطقه‌ای شده است که امسال بازهم درگیر طوفان بوده است.

برق حدود ۵۰۰ هزار خانه و مرکز تجاری در این منطقه قطع شده است. طوفان دلتا لوئیزیانا را در بر گرفته است. این آخرین اتفاقی است که جنوب لوئیزیانا منتظر آن بود.
این منطقه هنوز خسارات طوفان شش هفته پیش لورا را جبران نکرده است. طوفان دلتا نگرانی‌های مردم را تازه کرد. طوفان موسوم به دلتا، چهارمین طوفان سهمگین دریایی است که امسال به این ایالت رسیده است.
این طوفان سهمگین با بارندگی شدید همراه شده است و ایالت‌های واقع در امتداد خلیج مکزیک را در آمریکا دستخوش مشکلات کرده است. اوضاع در ایالت‌های طوفان زده بسیار بد است، اما کارشناسان پیشبینی می‌کنند اوضاع از این هم بدتر شود. درحالی مردم لوئیزیانا با طوفان سهمگین دلتا مواجه شده اند که هنوز با خرابی‌ها و آثار طوفان مشابه موسوم به لورا دست و پنجه نرم می‌کنند.
طوفان لورا به حدود نود و پنج درصد خانه‌های منطقه لیک چارلز در لوئیزیانا آسیب رساند و در مناطق دیگر نیز خسارت‌های گسترده به بار آورد. این بار نیز به مردم درباره ماندن در خانه‌های قدیمی هشدار داده شده است.
انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.