کد خبر : 101781
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
-

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم‌ برخوردار منطقه۲

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم‌ برخوردار منطقه۲
شهردار منطقه2گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو ، با همکاری خیرین فعال بسته های معیشتی تامین و بین خانواده های کم‌ برخوردار توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس مهدی صالحی، شهردار منطقه با اشاره به اینکه در آموزه های دینی بر انفاق و نیکوکاری تاکید شده است گفت: در همین خصوص ضمن دعوت از خیرین و شهروندان جهت مشارکت در این اقدام خدا پسندانه، جامعه هدف شناسایی شد.

وی به برنامه ریزی و اجرای برنامه های حمایتی در زمینه توانمندسازی افراد را راهکاری موثر در حمایت از اقشار آسیب پذیر برشمرد و گفت: شیوع کرونا مشکلات معیشتی فراوانی برای بسیاری از خانواده های کم برخوردار جامعه ایجاد کرده است ، بر همین اساس مدیریت شهری منطقه ۲ در راستای مسئولیت اجتماعی خود تلاش کرد تا با تسهیلگری بتواند با بهره گیری از ظرفیت خیرین گامی در جهت حمایت از این اقشار بردارد.

تامین و توزیع دو هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار منطقه۲

صالحی با بیان اینکه این اقدام جلوه بسیار زیبایی از انفاق، نیکوکاری و حس نوعدوستی شهروندان را به تصویر کشید، افزود: بدین منظوردر آستانه سال نو ، ۲ هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین تهیه و با حفظ کرامت انسانی در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.