کد خبر : 14784
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
-

توزیع بیش از۱۴۰۰۰ نهال ویژه هفته درختکاری بین شهروندان

توزیع بیش از۱۴۰۰۰ نهال ویژه هفته درختکاری بین شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ از اجرای طرح «نهضت درخت» و توزیع رایگان بیش از ۱۴ هزار نهال مثمر به مناسبت هفته درختکاری در محله های مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش سورپرس، کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فصل بهار به ویژه روز درختکاری گفت: از ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۸ پویش”نهضت درختکاری” آغاز شدکه در این نهضت ۲۵۰۰ نهال برای کاشت در منازل شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از ابتدای آاغاز طرح نهضت درختکاری تاکنون با ثبت درخواست توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ از تعداد ۲۵۰۰ نهال مثمر، هزار نهال میوه شامل خرمالو، زردآلو، آلو، شاه توت، به، مو، گیلاس، زیتون و درختان سازگار با آب و هوای تهران توسط کارگران خدمات شهری با حضور کارشناس فضای سبز منطقه در منازل شهروندان محله‌های مرکزی پایتخت غرس شده است.

خرد خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته درختکاری ۱۲ هزار اصله نهال در نظر گرفته شده است که از راه‌های ارتباطی مختلف و ۴ مکان مشخص شده در نواحی بین شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ در انتها افزود: هم اکنون شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های ۵۵۴۱۵۷۶۰-۵۵۴۲۷۴۹۴-۱۳۷ و یا مراجعه حضوری به مرکز تام منطقه ۱۱ به نشانی: بوستان دامپزکی و ساختمان مرکز تام واقع در بوستان رازی نسبت به تهیه نهال مثمر برای کاشت در منازل اقدام کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان برای دریافت نهال از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه می‌توانند به نشانی‌های زیر مراجعه کنند:
ضلع شمالی بوستان دانشجو به نشانی خیابان ولی عصر (عج) – چهارراه ولی عصر، بوستان مهر به نشانی خیابان کارگر- خیابان ژیان پناه، بوستان اوستا به نشانی خیابان آزادی تقاطع خیابان اوستا و آزادی و بوستان هاشمیان به نشانی خیابان انبارنفت- بالاتر از خیابان رباط کریم.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.