کد خبر : 45805
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

تورنتوی کانادا یک ماه تعطیل می شود

تورنتوی کانادا یک ماه تعطیل می شود
مسئولان شهر تورنتو، یکی از بزرگترین شهرهای کانادا واقع در استان «اونتاریو» به منظور اعمال محدودیت های شیوع ویروس کرونا قصد دارند تا این شهر را حداقل به مدت ۲۸ روز تعطیل کنند.

به گزارش سورپرس، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: قرار است این تعطیلی که شامل حومه تورنتو نیز می شود، از روز دوشنبه به اجرا گذاشته شود.

بنابراین گزاش «داگ فورد»  (Doug Ford) نخست وزیر استان اونتاریو کانادا در این باره اعلام کرد: شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برخی از مناطق به شدت روبه فزونی است بنابراین تعطیلی (تورنتو) موجب محافظت افراد و امکان درمانی وعمومی از ابتلا به این بیماری در این استان از کانادا است.

نخست وزیر استان اونتاریو افزود: ما توانایی تعطیلی گسترده برای این استان را نداریم بنابراین از امروز اقدامات پیشگیرانه از جمله تعطیل کردن شهر تورنتو و منطقه «پیل» (Peel) را انجام می دهیم، لازم است تا اقدامات قاطعی برای متوقف ساختن شیوع این ویروس مرگبار به عمل آوریم.

سی ان ان گزارش داد: این تصمیم که در روز جمعه (روز گذشته) در این بخش از کانادا اتخاذ شده، تجمع افراد بیش از ۱۰ نفر را ممنوع کرده، داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی تنها با ۵۰ درصد ظرفیت اجازه باز بودن دارند، مراسم هایی همچون ازدواج، سوگواری و یا دیگر مراسم دینی با رعایت فاصله اجتماعی و حداقل ۱۰ نفر مجاز خواهند بود.

این شبکه خبری افزود: هرچند مدارس و مهد کودک ها باز خواهند بود اما مقاطع بالاتر تحصیلی به صورت آموزش از راه دور برگزار خواهند شد، به جز دروسی که نیازمند حضور فیزیکی باشند.

هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از ۵۷ میلیون و ۹۰۰نفر عبور کرد که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۳۷۰هزار نفر جان باخته اند.

کانادا بیش از ۳۲۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا و از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۳۴ جان باخته در رده سی و یکم کشورهای مبتلا به این بیماری قرار دارد.

آمریکا دراین میان با بیش از ۱۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مبتلا به کووید-۱۹ و بالغ بر ۲۶۰ ازهزار جان باخته، کانون این بیماری در جهان است.

 

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.