کد خبر : 125394
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
-

پیام مدیر دفتر موسیقی به جشنواره فجر؛

تماشای ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران در جشنواره «فجر»

تماشای ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران در جشنواره «فجر»
محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش سورپرس، به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

در پیام محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آمده است:

بسمه تعالی

«موسیقی هنری عالی و رسالتش متعالی و انسان ساز است. موسیقی ریشه در سرشت پاک آدمی دارد. موسیقی در طول سال‌های نهضت مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در چهل و چهار سال گذشته، مددرسان آرمان‌های مردم ایران در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بوده است.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا هنرمندانی که کتیبه موسیقی کشور را به هنرشان زینت داده‌اند، دیگر بار رقمی به یادگار بر صفحات زرین و مانای هنر موسیقی این دیار زنند و گامی به پیش بردارند که با دیروزشان متفاوت است.

همه ما یک آرمان مشترک داریم و آن اعتلای نام ایران اسلامی و به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی این سرزمین است؛ این جشنواره گزیده‌ای از آفرینش و رویش‌های تازه و بخشی از ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران را به تماشا و در معرض ارزیابی می‌گذارد.

اینجانب با قدردانی از همه دست‌اندرکاران این رویداد مهم هنری، مقدم اهالی موسیقی را در این جشنواره گرامی می‌دارم و توفیق آنان را در خلق آثار فاخر و جذاب در راستای تحقق اهداف اصیل انقلاب و پیشرفت ایران عزیز، مسالت دارم.»

انتهای پیام/۷۷۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.