کد خبر : 120892
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
-

تلاش برای توانمندسازی معلولان با ایجاد نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات

تلاش برای توانمندسازی معلولان با ایجاد نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یکی از راه‌های توانمندسازی معلولان را ایجاد نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان دانست.

به گزارش سورپرس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، ۱۳ آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های معلولین استان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای فروش تولیدات جامعه هدف بهزیستی این استان، گفت: کارگروهی برای شیوه بازاریابی و امکان عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان در سطح استان باید شکل گیرد که همکاری شهرداری‌ها نیز در این مسیر می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان استان فارس یکی از اهدافی است که می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی معلولین کمک زیادی کند.

محبی‌پور اضافه کرد: استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین از جمله استفاده از اپلیکیشن‌های فروش مجازی می‌تواند فضای مناسبی برای عرضه تولیدات این بخش فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان گفت: در حال حاضر ۱۴۲  هزار توانخواه توسط بهزیستی فارس شناسایی و برای آن‌ها پرونده مددجویی تشکیل شده است.

یادآور می‌شود،  نمایشگاه توانمندی‌های معلولان فارس تا ۱۵ آذرماه در طبقه همکف استانداری فارس دایر و پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.